شمانیوز
شما نیوز

با حضور رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس و روسای سازمان های توسعه ای در ایمیدرو انجام شد؛

برگزاری دومین جلسه رفع موانع سازمان های توسعه ای

دومین جلسه بررسی و رفع موانع سازمان های توسعه ای با حضور رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس و روسای سازمان های توسعه ای در ایمیدرو برگزار شد.

برگزاری دومین جلسه رفع موانع سازمان های توسعه ای

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، در دومین جلسه رفع موانع سازمان های توسعه ای - که با حضور رئیس هیات عامل ایمیدرو، مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی، سرپرست هیات عامل ایدرو و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار شد- درباره نقش سازمان های توسعه ای در توسعه کشور و موانع حقوقی پیش روی سازمان های توسعه ای تبادل نظر شد.

 

در این جلسه، عزت الله اکبری تالارپشتی، رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، آمادگی خود را برای رفع موانع پیش روی این سازمان ها اعلام کرد.

 

در ابتدای این جلسه، خداداد غریب پور، رئیس هیات عامل ایمیدرو، گزارشی از فرصت های توسعه ای بخش معدن و صنایع معدنی و نقش آن در اقتصاد کشور و نیز اقدامات ایمیدرو برای توسعه این بخش و طرح های توسعه ای در حال اجرا ارائه داد.

 

بنا به این گزارش، جلسه نخستین بررسی و رفع موانع سازمان های توسعه ای نیز هفته گذشته در محل ساختمان ایدرو برگزار شده بود. این جلسات قرار است تا بررسی کامل موانع پیش روی سازمان های توسعه و در نهایت، دستیابی به راهکارهای مناسب برای رفع آنها تداوم یابد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied