شمانیوز
شما نیوز

برگزاری مراسم معارفه مدیر شعب استان بوشهر

مراسم معارفه مدیرشعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان بوشهر باحضور سلیمان توکلی عضو هیات مدیره و یوسف نجدی مدیر اموراستان ها برگزار شد.

برگزاری مراسم معارفه مدیر شعب استان بوشهر

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، در این مراسم از زحمات رضا صابری تقدیر و با حکم دکتر اکبری مدیرعامل بانک مهر ایران، کرامت اله مصطفی پور به سمت مدیر شعب استان بوشهر منصوب شد.

سلیمان توکلی ضمن تقدیر از زحمات رضا صابری،کارنامه استان بوشهر را در جذب منابع قرض الحسنه و دیگر شاخصهای بانکی مناسب دانست و بر تلاش کارکنان برای تحقق چشم انداز ترسیم شده بر بستر خدمات نوین و الکترونیک به منظور ارائه خدمات سریع به مشتریان تاکید کرد.

وی افزود: با توجه به پتانسیل های موجود در استان، انتظار می رود با تلاش و همت هر چه بیشتر تمامی کارکنان در همه سطوح و بهره مندی از دانش و تجربیات مدیر جدید استان، زمینه رشد و تعالی هرچه بیشتر فراهم شود.

در ادامه، نجدی مدیر امور استان ها نیز گفت: تلاش های انجام شده در طول دوران مدیریت صابری قابل تجلیل است و تمامی همکاران باید برای دستیابی به اهداف ترسیم شده با مدیریت جدید، مودت و تعامل داشته باشند.

در پایان، با اهداء لوح سپاس از صابری تکریم بعمل آمد و حکم مصطفی پور، مدیر شعب جدید استان بوشهر توسط عضو هیات مدیره بانک مهر ایران به وی اعطا شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied