شمانیوز
شما نیوز

اخبار پربازدید امروز یکشنبه 23 شهریور

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

اخبار پربازدید امروز یکشنبه 23 شهریور

معوقه حق مسکن کارگران واریز می شود

حق مسکن ۳۰۰ هزار تومانی باید از این ماه در دستمزد شاغلان مشمول قانون کار اعمال و علاوه‌ بر آن، ۴۰۰ هزار تومان معوقه تیر و مرداد نیز پرداخت شود.

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

 

جزئیات فوت دانش‌آموز گتوندی مبتلا به کرونا

فرماندار گتوند جزئیات ابتلا به کرونا و فوت دانش‌آموز هشت ساله اهل منطقه ترکالکی را تشریح کرد. عبدالرضا احسانی‌نیا در گفتگو با ایسنا، با اشاره به فوت دانش‌آموز گتوندی به دلیل ابتلا به کرونا اظهار کرد: این دانش‌آموز، پسر هشت‌ساله‌ای بود که از بدو تولد بیماری قلبی داشته است. وی گفت: این دانش‌آموز وضعیت خوبی داشت و با بازگشایی مدارس، تنها یک روز آن هم در یک کلاس چهار نفره مقطع دوم در دبستان ولایت منطقه ترکالکی حضور پیدا کرده بود، اما با توجه به بیماری زمینه‌ای، روز‌های بعد به مدرسه نرفت. فرماندار گتوند بیان کرد: دانش‌آموز در روز چهارشنبه (۱۹ شهریورماه) به دلیل عارضه قلبی (سکته) به بیمارستان کارون گتوند منتقل شد که در همین بیمارستان، عملیات احیاء برای وی انجام شد. سپس به بیمارستان گنجویان دزفول و پس از آن به بیمارستان گلستان اهواز انتقال یافت، اما متاسفانه این کودک در بیمارستان گلستان اهواز فوت کرد. وی در خصوص مراحل انجام تست کرونا برای این دانش‌آموز، افزود: تست کرونای وی در دو مرحله منفی بود و بار سوم، مثبت بوده است. احسانی‌نیا با بیان اینکه مقرر شده که تست کرونا برای همکلاسی‌های این دانش‌آموز انجام شود، گفت: فعلا مدرسه ولایت برای مدت یک هفته تعطیل شده است.

 

 

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

جزئیات استخدام نیرو در آموزش و پرورش

ثبت‌نام در هشتمین آزمون استخدامی آغاز شده است، این آزمون ۹ آبان ۹۹ برگزار می‌شود و وزارت آموزش و پرورش نیز نسبت به جذب ۲۷ هزار نفر اقدام می‌کند.

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

 

کلاهبردار ۲۰۰ میلیاردی با ۱۸۰ شاکی به کشور بازگردانده شد

با تلاش پلیس بین الملل نیروی انتظامی یک متهم مالی فراری بازداشت و به کشور بازگردانده شد.سردار هادی شیرزاد رئیس پلیس بین الملل تعداد شاکیان این متهم را بیش از ۱۸۰ نفر اعلام کرد و گفت: این فرد که از یکی از کشورای همسایه مسترد شده اواخر سال ۹۷ با راه اندازی یک صرافی غیر مجاز اقدام به کلاهبرداری از شماری از هموطنان نمود. وی با اشاره به متواری شدن این فرد از اواسط سال ۹۸ گفت: مرجع قضایی با ارجاع ابلاغ به پلیس بین الملل خواستار اعلان کارت قرمز برای دستگیری این فرد شد.سردار شیرزاد گفت: پلیس بین الملل ناجا با هماهنگی اینترپل به صدور اعلان قرمز در خصوص این فرد در سطح بین الملل پرداخت که به دستگیری این فرد در یکی از کشور‌های همسایه منجر شد.رئیس پلیس بین الملل ناجا افزود: این دستگیری حدود ۸ تا ۹ ماه پیش اتفاق افتاد و پس از طی فرایند استرداد وی دو روز پیش به کشور بازگردانده شد.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

ارزش روز سهام عدالت یکشنبه 23 شهریور

روز گذشته با شروع معاملات بازار سهام در حالی که شاخص کل بازار بیش از ۱٫۵ درصد رشد کرد و اکثر سهم‌های شاخص‌ساز بازار سبزپوش بودند ارزش سهام عدالت با رشد حدود ۳ درصدی به ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید.

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

 

دردسر جدید برای کاربران ایرانی توییتر

به نظر می‌رسد برخی از کاربران ایرانی توییتر با مشکل جدیدی مواجه شده‌اند و کد تاییدیه ورود و وریفای اکانت به شماره موبایل آن‌ها ارسال نمی‌شود.البته ظاهرا این مشکل که از هفته گذشته گریبان گیر کاربران ایرانی توییتر شده، محدود به یکی از اپراتورهای همراه است و مشترکان سایر اپراتورها چنین مشکلی را ندارند.

 

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

تسهیلات جدید برای بیمه شده تامین اجتماعی

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: از فردا همه پزشکان، دندانپزشکان و ماما‌ها طرف قرارداد سازمان محسوب می‌شوند.

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied