شمانیوز
شما نیوز

نماینده ولی فقیه در استان لرستان:

موفقیت بیمه سلامت در پبشبرد اهداف سازمانی قابل توجه است

نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: بیمه سلامت استان لرستان توانسته در پیشبرد اهداف سازمانی و خدمات دهی به مردم موفق عمل کند.

موفقیت بیمه سلامت در پبشبرد اهداف سازمانی قابل توجه است

به گزارش شمانیوز به نقل از آی هینا؛ حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی افزود: بیمه سلامت استان لرستان در چند سال اخیر بخوبی توانسته در پیشبرد اهداف سازمانی اعم از ارائه خدمات درمانی و خدمات دهی به مردم موفق عمل کند.

وی افزود: یکی از فلسفه های دستورات دین اسلام امید به زندگی است و بیمه سلامت امید به زندگی را تقویت می کند.

 

نماینده ولی فقیه در استان لرستان، با اشاره به رضایتمندی مطلوب از بیمه سلامت لرستان تصریح کرد: طبق نظرسنجی هایی که از مراکز طرف قرارداد ، مراکز تشخیصی و موسسات این سازمان اخذ شده رضایتمندی مطلوب و خوبی اعلام شده که امیدواریم بیمه سلامت  با تداوم پرداخت های هزینه بموقع مراکز طرف قرارداد در افزایش رضایتمندی جامعه پزشکی موفق عمل کند.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی شفافیت، در امر بیمه را مهم ترین عامل پیشگیری از فساد و موجب رضایتمندی دانست و افزود: برنامه نسخه پیچی الکترونیکی در استان شروع شده و خوشبختانه بیمه سلامت استان جز استانهایی است که از نظر بیمه سلامت کشور ، عملکرد رضایت بخشی را ارائه کرده که این روند می تواند از خطاهای پزشکی جلوگیری کند.

نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار داشت: با تقویت سازمان الکترونیک،هوشمند سازی، تعامل و هم افزایی دستگاه ها هزینه های درمانی و پزشکی را می توان مدیریت کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied