شمانیوز
شما نیوز

بیمه البرز 70 درصد سود خود را بین سهامداران تقسیم کرد

مجمع عمومی عادی سالانه شرکت بیمه البرز با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و جمعی از سهامداران این شرکت و نمایندگان نهادهای نظارتی از بیمه مرکزی،‌سازمان بورس و اوراق بهادار و سازمان حسابرسی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی روز دوشنبه 24 شهریور 1399 برگزار شد.

بیمه البرز 70 درصد سود خود را بین سهامداران تقسیم کرد

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بیمه البرز، در مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت که با حضور 82 درصد از سهامداران برگزار شد، به ازای هر سهم 200 ریال سود بین سهامداران تقسیم شد.

بنا بر این گزارش، در این مجمع که به ریاست محسن پورکیانی، ‌مدیرعامل و نایب رییس هیات‌مدیره بیمه البرز برگزار شد، عملکرد هیات‌مدیره، ترازنامه و صورت‌های مالی این شرکت در سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند 1398 از سوی صاحبان سهام حاضر در جلسه تصویب شد.

همچنین در این مجمع، سود خالص این شرکت در سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه سال 1398 معادل یک هزار و 22 میلیارد و 993 میلیون ریال اعلام شد که پس از کسر ذخایر و اندوخته‌های لازم، 200 ریال به ازای هر سهم بین سهامداران توزیع شد.

بر اساس گزارش هیات‌مدیره، شرکت بیمه البرز در سال گذشته 31هزار و 316 میلیارد و 303 میلیون ریال حق بیمه تولید کرده و 19هزار و 169 میلیارد و 579 میلیون ریال خسارت پرداخت کرده است.

بر این اساس، سود ناخالص فعالیت ‌های بیمه ‌ای شرکت بیمه البرز نیز در سال گذشته رشد داشت و از رقم 376 میلیارد و 602 میلیون ریال در سال 1397 به 859 میلیارد و 211 میلیون ریال در سال 1398 رسیده است که از این لحاظ می توان شرکت بیمه البرز را جزو موفق ترین شرکت های حاضر در صنعت بیمه به شمار آورد.

به گفته محسن پورکیانی، ‌رییس مجمع عمومی عادی سالیانه،‌ شرکت بیمه البرز در سال گذشته 91 درصد در بخش سود حاصل از سرمایه‌گذاری‌ها نسبت به سال ماقبل آن، رشد داشته است.

این گزارش حاکی است با توجه به ابلاغیه سازمان بورس و اوراق بهادار درباره مصوبه ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا مبنی بر برگزاری مجامع عمومی شرکت‌ها صرفا با حضور حداقلی سهامداران حقیقی یا حقوقی،سایر سهامداران بیمه البرز به صورت مجازی از طریق وب سایت رسمی این شرکت، ‌سه مجمع برگزار شده را مشاهده کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied