شمانیوز
شما نیوز

نگهداری بهینه و کاهش هزینه ها در مدیریت دارایی های فیزیکی شرکت فجر انرژی

با هدف افزایش بهره وری ،پروژه مدیریت دارایی های فیزیکی شرکت فجر انرژی خلیج فارس آغاز شد.

نگهداری بهینه و کاهش هزینه ها در مدیریت دارایی های فیزیکی شرکت فجر انرژی
به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فجر انرژی خلیج فارس؛ منصور فارسی زاده اظهار داشت: پروژه مدیریت دارایی فیزیکی شرکت فجر انرژی خلیج فارس به منظور استفاده بهینه از تجهیزات در طول کارکرد و افزایش بهره وری آنها است؛ این پروژه بر اساس یک الگو برای مدیریت دارایی های فیزیکی فجر بوده که با مشارکت چند بخش و در مدت 48 ماه انجام می شود.

 

وی با اشاره به اینکه اولین جلسه کارگاهی پروژه مدیریت دارایی فیزیکی برگزار شده است، افزود: این طرح با همکاری دانشگاه صنعتی شریف، یک شرکت دانش بنیان و شرکت ره آوران فنون پتروشیمی اجرا شده که هم اکنون قرارداد این پروژه منعقد شده است؛ ما طی روزهای آینده نیز یک دوره آموزشی با حضور کارشناسان برگزار خواهیم کرد.

 

رئیس تعمیرات شرکت فجر انرژی خلیج فارس با اشاره به اینکه پس از اجرای پروژه مدیریت دارایی فیزیکی تغییراتی در فرآیندها ایجاد می شود، بیان کرد: عمده تغییرات در فرآیندهای نگهداری از تجهیزات، جایگزینی تعمیرات و تغییر در اقدامات اصلاحی مرتبط با تجهیزات است.

 

وی با تاکید بر اینکه این پروژه در راستای تحقق اهداف کلی شرکت فجر انرژی خلیج فارس است، گفت: در بخش فنی این پروژه کارگروه هایی تشکیل شده تا همکاران ما آموزش های لازم را زیر نظر مهندس مشاور شرکت دانش بنیان ببینند؛ که این موضوع باعث افزایش دانش بومی کارکنان در راستای تحقق اهداف سازمانی است.

 

فارسی زاده با اشاره به توانمند سازی کارکنان شرکت تصریح کرد: در بخش دیگر این پروژه افراد آموزش دیده زیر نظر شرکت دانش بنیان به عنوان مجری فعال شده و آن شرکت بر فعالیت های انجام شده توسط همکارانمان صحه گذاری میکند؛ با انجام چنین پروژه هایی دانش بومی به تدریج به مهندسان ما در شرکت منتقل می شود.

 

وی ادامه داد: داخلی سازی دانش باید بخشی از روزمرگی های ما بوده و به عنوان تکیه گاه ما باشد؛ پروژه مدیریت دارایی های فیزیکی میتواند در ارتباط با تامین، خرید و تغییر تجهیزات بومی موثر واقع شده و نتایج مثبتی را در این زمینه داشته باشد.
گفتنی است مدیریت دارایی های فیزیکی بر حفظ و نگهداشت دارایی ها و کاهش هزینه های سازمانی است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied