شمانیوز
شما نیوز

اخبار پربازدید امروز پنجشنبه 27 شهریور

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

اخبار پربازدید امروز پنجشنبه 27 شهریور

شرایط استخدام جدید معلمان اعلام شد

وزیر آموزش ‌و پرورش با بیان اینکه نیاز داریم مصوبه استخدام نیروی انسانی آموزش‌ و پرورش را در شورای‌عالی انقلاب فرهنگی به تصویب برسانیم، گفت: مسؤولیت آموزش، تعیین محتوا و نظارت بر مهدهای کودک به وزارت آموزش‌ و پرورش محول شده است.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

واکنش نماینده دائم ایران در آژانس به انفجار نطنز

غریب‌آبادی، نماینده دائم ایران در آژانس:انفجار نطنز یک خرابکاری بود.  ما نسبت به چنین ماجراجویی خطرناکی هشدار می‌دهیم. این اقدامات بدخواهانه باید توسط آژانس و اعضای آن قویاً محکوم شوند.  ایران حق خود می‌داند تا ضمن حفاظت از تاسیسات هسته‌ای خود، به هر شیوه‌ای که صلاح می‌داند، واکنش لازم را نیز به این تهدیدات به طور مقتضی اتخاذ کند. سفیر کشورمان با اشاره به انفجار اخیر نطنز و اینکه این یک خرابکاری در صنعت هسته‌ای ایران از سوی دشمنان کشورمان بوده است، گفت: جمهوری اسلامی ایران،  اهمیت بالایی برای امنیت هسته‌ای قائل است. در این زمینه،  توجه شما را به یک موضوع مهم در خصوص انفجار اخیر در تأسیسات هسته‌ای شهید احمدی روشن (نطنز) جلب می‌کنم که همانطور که قبلاً اعلام شد، نتیجه خرابکاری بود. ما نسبت به چنین ماجراجویی خطرناکی هشدار می‌دهیم. وی ادامه داد: این اقدامات بدخواهانه باید توسط آژانس و اعضای آن قویاً محکوم شوند.

 

 

z1og_fefdjnd3y7qv

چه مشکلاتی از سهام عدالت رفع شد؟

کارشناس بازار سهام گفت: دارایی سهامداران مستقیم سهام عدالت ۱۷ میلیون تومان و دارایی سهامداران غیر مستقیم متفاوت است به عنوان مثال در خراسان جنوبی ۲۴ میلیون و قم ۱۷ میلیون تومان است.

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

شایعه ابتلای تعدادی از مدیران مدارس اسلامشهر به کرونا تکذیب شد

«حسینعلی بنار»، رئیس آموزش و پرورش اسلامشهر روز پنجشنبه افزود: از مسئولان ذیربط درخواست کرده‌ایم تا با افرادی که این شایعه بی‌اساس را انتشار داده‌اند، برخورد کنند. وی تصریح کرد: برای حفظ سلامت دانش‌آموزان و کادر آموزشی مدارس نظارت دقیقی بر رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی در مدارس اعمال می‌شود. چندی پیش نیز فیلمی در ارتباط با ابتلای یک دانش‌آموز به بیماری و زمین‌خوردن وی، ابتدا در شبکه‌های معاند و سپس از سوی برخی از کاربران فضای مجازی بازنشر شد و مخاطبان را بیهوده دچار اضطراب کرد.   پس از آن یک مقام مسوول در آموزش‌وپرورش روشنگری کرد و ادامه داد: مشکل این دانش‌آموز به دلیل ابتلا به ویروس کرونا نبوده بلکه وی به دلیل نخوردن صبحانه، دچار ضعف بدنی شده و به وضعیت جسمی وی رسیدگی شده است.

 

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

ارزش روز سهام عدالت پنجشنبه 27 شهریور

در پایان معاملات آخرین روز بازار سهام در این هفته، ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به بالاترین نرخ خود در یک هفته گذشته رسید و از مرز ۱۷ میلیون تومان هم گذشت.

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

یک کوهنورد دیگر هم در کردکوی گم شد

چند هفته پس از گم‌شدن پر هیاهوی سها رضانژاد کوهنورد قائمشهری که در نهایت با پیدا کردن جنازه وی در یکی از مسیر‌های سخت گذر جنگل غرب گلستان پایان یافت، جوان ۳۶ ساله اهل کردکوی در گوشه دیگری از این عرصه جنگلی مفقود شد و تلاش برای یافتن ردی از وی در پایان دومین روز جستجو به نتیجه نرسید. پرونده سها رضانژاد یکی از اخبار پرطرفدار تیرماه امسال گلستان بود که به دلیل ابعاد پیچیده و مبهم آن، مورد توجه افکار عمومی قرار گرفت. هنوز تب اخبار داغ مربوط به سها فروکش نکرده که خبر گم شدن معین شریفی کوهنورد اهل کردکوی منتشر شد. وی عصر سه‌شنبه در محدوده خیابانک در جنگل امام رضا (ع) کردکوی مفقود شد و جستجو برای یافتن وی تاکنون به نتیجه نرسید.

 

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

 

این افراد بیمه تامین اجتماعی رایگان می گیرند

دولت برای کمک به معیشت اقشار آسیب‌پذیر جامعه، اجرای پوشش بیمه‌ اجتماعی رایگان ۱.۴ میلیون خانوار روستایی و عشایری را مصوب کرد تا از این طریق در جهت مهاجرت معکوس از شهر به روستا و تامین آتیه روستاییان و عشایر گام بردارد.

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

 

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

ای‌اف‌سی سخنان مطهری در مورد خلیج فارس را تحریف کرد

صفحه رسمی لیگ قهرمانان آسیا اظهارات حمید مطهری، مربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار با التعاون عربستان را تحریف و به جای عبارت خلیج فارس از واژه خلیج استفاده کرد! مطهری در صحبت هایش گفته بود: اگر بازیکنان پرسپولیس به ما بگویند که می‌توانند عرض خلیج فارس را شنا کنند، ما به این حرف‌شان ایمان داریم.
 

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

 

برنامه مجلس برای افزایش حقوق فرهنگیان بازنشسته + جزئیات

روح‌الله عباسپور نماینده مردم بوئین ‌زهرا در مجلس خاطرنشان کرد: مجلس یازدهم به طور جدی از عدالت در پرداخت حقوق فرهنگیان بازنشسته و افزایش حقوق آنها با نرخ تورم استقبال می‌کند و حمایت‌های لازم را نیز در این زمینه حتی اگر نیاز به اصلاح برخی قوانین و آئین‌نامه‌ها نیز باشد را خواهیم داشت.

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

 

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

لایک کردن تصاویر کودک آزاری ۶ ماه تا ۲ سال زندان دارد

علی‌گو اظهار کرد افرادی که فیلمی از یک کودک آزاری در فضای مجازی را لایک کنند مجرم هستند که این اقدام ۶ ماه تا ۲ سال زندان دارد. وی با اشاره به اینکه هنگامی که شاهد کودک آزاری هستیم و درک کردیم که کودک آزاری رخ داده است، با ۱۲۳ تماس بگیرید، گفت: کارشناس ما در پشت خط توضیح می‌دهد اتفاقی که برای کودک میفتد از مصادیق کودک آزاری است یا خیر.علی‌گو گفت: افرادی که فیلمی از یک کودک آزاری در فضای مجازی را لایک کنند مجرم هستند که این اقدام ۶ ماه تا ۲ سال زندان دارد.محمود علی‌گو رئیس اورژانس اجتماعی کشور در یک گفت‌وگوی تلویزیونی درباره قانون حمایت از اطفال، اظهار کرد: در قانون حمایت از اطفال آمده، هنگامی که افراد فیلمی از یک کودک آزاری در فضای مجازی می‌بینند اگر لایک کنند جرم محسوب می‌شود و ۶ ماه تا ۲ سال زندان دارد.وی با اشاره به اینکه هنگامی که شاهد کودک آزاری هستیم و درک کردیم که کودک آزاری رخ داده است، با ۱۲۳ تماس بگیرید، گفت: کارشناس ما در پشت خط توضیح می‌دهد اتفاقی که برای کودک میفتد از مصادیق کودک آزاری است یا خیر.علی‌گو خاطرنشان کرد: یک فیلم در فضای مجازی منتشر شد البته در ایران نیست که خانواده کودک را مجبور به خوردن فلفل می‌کنند و کودک فلفل می‌خورد و اشک از چشمانش می‌ریزد که این مصداق کودک آزاری است.

 

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

 

 

جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان

برابر اصل عدالت بیمه‌ای، فردی که سابقه بیمه‌پردازی طولانی‌تر با نرخ حق بیمه بالاتری داشته باشد، مبلغ بیشتری به‌عنوان متناسب‌سازی حقوق دریافت خواهد کرد.

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۷ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • مریم

    اخبار پربازدید عالیه