شمانیوز
شما نیوز

تلاش و همدلی کارکنان در پیشرفت و تعالی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران مؤثر بوده

سلیمان توکلی گفت: تلاش مجدانه مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و دیگر مدیران عالی بانک در اتخاذ تصمیمات اصولی و زیربنایی در ایجاد ساختارهای رفاهی کارکنان و بهبود شاخص‌های درآمدی آن‌ها بسیار مؤثر بوده است

تلاش و همدلی کارکنان در پیشرفت و تعالی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران مؤثر بوده

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، سلیمان توکلی عضو هیئت مدیره ناظر استان اصفهان به همراه یوسف نجدی مدیر امور استان‌ها، علی طبلشی رئیس اداره پشتیبانی و محمود حجی مانی رئیس دایره مهندسی با محوریت بررسی املاک جدید بانک و وضعیت ظاهری شعب از ستاد و برخی شعب استان اصفهان بازدید و پس از آن با رؤسای شعب و رؤسای دوایر ستادی استان اصفهان دیدار کردند.

 

عضو هیئت مدیره و هیئت همراه در راستای بررسی عملکرد استان و همچنین ایجاد رویه همبستگی بیشتر کارکنان در جهت پیشبرد اهداف بانک و ارائه برنامه‌های راهبردی در رسیدن به سطوح بالاتر در نظام بانکی کشور با رؤسای شعب و دوایر ستادی استان اصفهان دیدار کردند.

 

توکلی، ضمن تاکید بر همدلی و همکاری کارکنان در رشد و ارتقاء جایگاه بانک به تشریح دستاوردهای بانک در شاخص‌های مختلف در سه سال اخیر پرداخت و با اشاره به ارتقای چشمگیر بانک در نظام بانکی کشور و سطح بین‌المللی اظهار داشت: تلاش مجدانه مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و دیگر مدیران عالی بانک در اتخاذ تصمیمات اصولی و زیربنایی در ایجاد ساختارهای رفاهی کارکنان و بهبود شاخص‌های درآمدی آنها بسیار مؤثر بوده است.

 

در ادامه نجدی، مساعدت‌های مدیرعامل و دیگر مدیران عالی بانک که در رشد و تعالی بانک نهایت تلاش خود را داشته‌اند قدردانی کرد و به کارکنان یادآوری نمود بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سال‌های اخیر در نظام بانکی کشور جایگاه بسیار مطلوبی از نظر صورت‌های مالی پیدا کرده است.

وی افزود: با توجه به پرداخت حجم وسیعی از وام در این بانک، مطالبات غیرجاری اندک این بانک از نظر کارشناسان اقتصادی باورنکردنی است که این مهم از برکات قرض‌الحسنه است.

 

در ادامه جلسه طبلشی به سرمایه‌گذاری‌، آینده‌نگری و موارد رفاهی که مدیران این بانک به نفع کارکنان در نظر گرفته‌اند اشاره کرد و در این راستا مواردی از جمله خرید سهام ، صندوق رفاه آتیه، مهمان‌سراها و تجهیز شعب را برشمرد.

 

نجفی نیز از حضور مدیرانی زحمت‌کش و با تجربه که دیدگاه خوبی نسبت به ارتقای این بانک دارند، ابراز خرسندی کرد.

 

در ابتدای جلسه هم اسفندیاری، مدیر شعب استان اصفهان از زحمات مدیرعامل و دیگر مدیران بانک تشکر و قدردانی کرد و سپس به تشریح عملکرد شعب استان اصفهان پرداخت.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied