شمانیوز
شما نیوز

برترین‌های شبکه فروش بیمه نوین تقدیر شدند

مراسم تقدیر از برترین‌های شبکه فروش بیمه نوین در سال ۹۸ با حضور مدیرعامل، مدیران و روسای شعب این شرکت به صورت آنلاین و ویدئو کنفرانس، برگزار شد.

برترین‌های شبکه فروش بیمه نوین تقدیر شدند

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه نوین، در این مراسم، از برترین‌­های شبکه فروش این شرکت در هشت بخش ­ نمایندگان برگزیده استانی، کشوری، نماینده برتر در هر رشته بیمه‌ای، نماینده برتر جدید، نماینده برتر از منظر رشد حق بیمه و  نماینده و مدیران فروش برتر عمر انفرادی، نماینده برتر سهامداری و کارگزاران برتر متعامل با اهدای جوایز، لوح تقدیر و تندیس یادبود تقدیر به عمل آمد.

همچنین در بخش نماینده و مدیران فروش برتر بیمه‌های عمر انفرادی، نمایندگان بر اساس بخش‌های نماینده برتر وصولی سال اول، نماینده برتر فروش عمر(موضوع آئین نامه شماره ۹۶)، نماینده برتر وصولی کل حق بیمه و مدیران فروش برتر انتخاب شده و مورد تقدیر قرار گرفتند.

بر اساس این گزارش، در این مراسم بیش از ۵۰ نماینده و کارگزار برتر مورد تقدیر قرار گرفتند. انتخاب و داوری­ برترین­‌های شبکه فروش بیمه نوین در سال ۹۸ بر اساس معیارهایی همچون عملکرد و پتانسیل استانی، پرتفوی وصولی در بخش­ مورد نظر، رعایت ترکیب پرتفوی و نسبت خسارت مناسب، درصد پایین معوقات حق بیمه و عدم تخلف مالی و انضباطی از سوی نمایندگان انجام شده است.

گفتنی است، گسترش و توسعه شبکه فروش، ارتقای توانمندی‌ها و دانش تخصصی نمایندگان و ایجاد بسترهای جدید فروش برای آنان از جمله اهداف و استراتژی های شرکت بیمه نوین است. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied