شمانیوز
شما نیوز

بیمه "ما" حامی راکبین موتورسیکلت در برنامه دوربرگردون

در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی و ترویج فرهنگ بیمه در میان راکبین موتورسیکلت ، شرکت سهامی بیمه "ما" 10 حواله رایگان بیمه نامه شخص ثالث موتورسیکلت به موتورسواران قانونمند منتخب برنامه تلویزیونی دوربرگردون شبکه سوم سیما اهدا کرد.

بیمه "ما" حامی راکبین موتورسیکلت در برنامه دوربرگردون

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بیمه "ما"، این حواله ها به عنوان هدیه در برنامه تلویریونی دور برگردون شبکه سوم سیما که به همت و حمایت بیمه مرکزی تهیه و پخش می شود، به موتورسواران منتخب این برنامه تلویزیونی اهدا شد.

بر اساس این گزارش، برنامه دوربرگردون با نگاهی طنز به مقوله رانندگی و فرهنگ ترافیک  با حمایت روابط عمومی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی و صندوق تامین خسارت های بدنی کشور و همچنین شرکت های  بیمه ای برای افزایش ضریب نفوذ بیمه و فرهنگ سازی بیمه شخص ثالث موتورسیکلت از هشتم خردادماه، پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها از شبکه سه پخش می‌شود.

این گزارش افزود: مهم ترین هدف  برنامه تلویزیونی دوربرگردون، اصلاح نقاط حادثه‌خیز کشور است. در کمپین «دوربرگردون» با مشارکت مخاطبان، پیچ‌ها و تقاطع‌های پرتصادف اقصی نقاط کشور شناسایی شده و با همراهی و کمک مردم، مسئولان و خیرین نسبت به اصلاح این نقاط اقدام می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied