شمانیوز
شما نیوز

پیام تبریک مدیر عامل بانک رفاه کارگران به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

اسماعیل لله گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران در پیامی فرا رسیدن 31 شهریور ماه و آغاز هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

پیام تبریک مدیر عامل بانک رفاه کارگران به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، متن پیام به این شرح است:

 

                                 بسمه تعالی

فرا رسیدن 31 شهریور ماه و آغاز هفته دفاع مقدس که یادآور دلاور مردی‌های ماندگار فرزندان وطن است را صمیمانه خدمت یکایک شما عزیزان بزرگوار به ویژه خانواده‌های معظم و معزز شهدا و ایثارگران تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

 

هشت سال دفاع مقدس، طلیعه اتحاد و پیوستگی مردمی آزاد اندیش و مبارز است که پس از پیروزی بر طاغوت و استثمار، همچون دستی واحد و پیکره‌ای همچون کوه دماوند استوار و ثابت قدم با قلب و نفسی راسخ و خلل ناپذیر، دستان دشمنان قسم خورده انقلاب را از دست‌یازی به خاک پرگهر میهن عزیزمان کوتاه کردند؛ این ملت آزاد و وارسته یک بار دیگر اثبات کردند ملتی که به ندای رهبر کبیر عظیم الشان انقلاب، استوار و متین لبیک گفته‌اند را نمی‌توان هرگز از آرمان‌های سترگ خود دور داشت.

 

دفاع جانانه فرزندان وطن در لوای رهبری و زعامت داهیانه و هوشمندانه معمار کبیر انقلاب اسلامی، ایستادگی و اتحاد ملت شریف ایران اسلامی را نه‌تنها به دشمن بعثی بلکه به تمام دنیا و آنانی که دشمن فریب خورده این مرز و بوم را تا بن دندان مسلح کرده بودند، به اثبات رسانید و این بانگ را در گوش جهانیان سر داد که گرچه مردم ایران ملتی صلح‌طلب، آرامش خواه، اهل مدارا، تسامح و سازش با همسایگان و سایر ملل جهان هستند، اما در هنگامه دفاع از دین و شریعت اسلام، سرزمین، شرف، استقلال، ناموس و هویت خود خروشان و سیل‌آسا چون پتکی بر سر یاوه‌گویان و متجاوزان خواهند کوفت و تا پای جان بر قسم خود می مانند.

 

مردم شریف و فهیم ایران اسلامی شعر اتحاد و همدلی را در هشت سال تاریخ ساز، به غایت زیبا و با طراوت سرودند و هم‌اینک کتیبه ای است منظوم، خواندنی و مملو از عبرت و یادگیری؛ منظومه‌ای که بر همه ما واجب است از این جرید‌ه‎ مقدس و منزه با تمام وجود و هستی خود نگاه‌بانی نموده و سینه به سینه برای نسل‌های آتی به امانت نهیم.

 

خداوند کریم را شکرگزاریم که میهن عزیزمان بالنده، سرافراز و سربلند است و اکنون در هنگامه بلوا و آشوب جهانی که بسیاری از ملت ها درگیر نزاع داخلی و یا تجاوز زورگویان هستند، مأمنی امن، آرام و با ثبات است. این امنیت و آرامش حاصل آبیاری نهال انقلاب با خون پاک شهیدان است؛ نهالی که اکنون درختی تنومد، ستبر و تناور است.

 

بار دیگر ضمن گرامیداشت و تبریک مجدد فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، از درگاه خداوند، اعتلای روزافزون میهن عزیزمان و صحت و سلامتی شما عزیزان را مسألت دارم.

 

                                                                                                                                                                                                                                                                               اسماعیل لله‌گانی

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied