شمانیوز
شما نیوز

پیام مدیرعامل صندوق تامین خسارتهای بدنی به مناسبت سالگرد دفاع مقدس

دکتر علی جباری مدیرعامل صندوق در پیامی هفته دفاع مقدس را گرامی داشت.

پیام مدیرعامل صندوق تامین خسارتهای بدنی به مناسبت سالگرد دفاع مقدس

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی صندوق تامین خسارتهای بدنی کشور، دکتر علی جباری مدیرعامل صندوق در پیامی هفته دفاع مقدس را گرامی داشت.

 

 متن این پیام به شرح ذیل می باشد:

"بسم رب الشهداء و الصدقین"

دفاع مقدس، واژه ای تنیده در تار و پود ایران اسلامی و جان و دل مردم با غیرت آن است که خاطرات دلاوری های سردارانش، در تاریخ شکوهمند و فرهنگ این دیار به یادگار مانده است. زیباترین فصل این فرهنگ، خالقان این حماسه عظیم اند که با صلابت اراده و نور ایمان، رهنورد راه مقدسی شدند که پاداش آن، جاودانگی ابدی بود.

فرزندان این دیار به تاسی از مولایشان حضرت حسین بن علی (ع) و رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) در تحقق شعار ((هَیهات مِنَّاالذِّلَهُ)) کوشیدند تا هرگز  تسلیم ننگ و ذلّت و زبونی نشوند و از کیان و حیثیت اعتقادی خود دفاع کنند.امنیت و سرافرازی امروز ایران اسلامی  نتیجه رشادت ها و ایثارگری های این عزیزان است.

فرا رسیدن چهلمین سالروز دفاع مقدس که نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است را به ساحت مقدس حضرت بقیه ا... الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، ملت شهید پرور ایران اسلامی به ویژه همکاران عزیز ایثارگر، خانواده معظم شهداء و سایر همکاران پر تلاش صندوق تبریک عرض نموده و از خداوند سبحان توفیق ادامه راه شهیدان دوران دفاع مقدس را برای خود و همگان مسالت می کنم.

 

علی جباری

مدیرعامل صندوق تامین خسارتهای بدنی

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied