شمانیوز
شما نیوز

معرفی سیاست یکپارچه بیمه کووید ۱۹ در عمان

اتاق بازرگانی و صنایع عمان برای حمایت از معرفی یک بیمه نامه درمانی استاندارد یکپارچه برای پوشش آزمایش و درمان کووید19 در این کشور، با بیمه‌های سلامت همکاری می‌کند.

معرفی سیاست یکپارچه بیمه کووید ۱۹ در عمان

به گزارش شمانیوز به نقل از آی هینا، رییس کمیته مالی و بیمه اتاق بازرگانی و صنایع عمان اعلام کرد که سیاست پیشنهادی که در حال حاضر مورد بحث و گفت‌وگو بین شرکت‌های بیمه است، پس از بررسی و تأیید توسط سازمان بازار سرمایه ارائه می‌شود.

رییس کمیته مالی و بیمه اتاق بازرگانی و صنایع عمان گفت: ما در حال تحقیق در زمینه راه اندازی محصول ویژه پوشش بیمه کووید 19 هستیم. در حال حاضر بحث و گفت‌وگو با شرکت‌های بیمه در مورد دامنه و ویژگی‌های این بیمه نامه آغاز شده است. به محض تأیید سازمان بازار سرمایه که تنظیم کننده بخش بیمه درمانی در عمان است، به بازار عرضه خواهد شد.

بر این اساس، بیمه نامه پیشنهادی به طور گسترده بر اساس الگوهای محصولات بیمه کووید 19 که اخیراً در مناطق مختلف جهان ارائه شده، معرفی می‌شود و اولین محصول بیمه‌ای است که فقط به پوشش کووید 19 اختصاص دارد. نسخه استاندارد این سیاست درمانی به افراد و گروه‌های مختلف ارائه می‌شود و آزمایش، درمان و بستری شدن در بیمارستان (حداکثر تا سقف معین) بر اثر بیماری کووید 19 را پوشش می‌دهد.

این سیاست پیشنهادی برای عمانی‌ها و مهاجران خارجی که قصد سفر به خارج از کشور برای کار یا تعطیلات را دارند، مفید خواهد بود. با توجه به اینکه بسیاری از کشورها در بیمه مسافرتی بازدیدکنندگان، پوشش کووید 19 را می‌خواهند؛ این محصول، پوشش مورد نیاز مسافران هنگام سفر به خارج از کشور را فراهم می‌کند که این امر به ویژه برای مسافران تجاری بسیار مفید است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied