شمانیوز
شما نیوز

بازنشستگان وام 10 میلیونی می گیرند + نحوه ثبت نام

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری جزئیات پرداخت وام ضروری ۱۰ میلیون تومانی به بازنشستگان را تشریح کرد.

بازنشستگان وام 10 میلیونی می گیرند + نحوه ثبت نام

محمود مرتضایی با اشاره به افزایش رقم وام ضروری به بازنشستگان کشوری اظهار کرد: رقم این وام از مرحله چهارم (تیرماه) به ۱۰ میلیون تومان افزایش یافته است و طبق برنامه ریزی صورت گرفته ظرف دو تا سه روز آینده کسانی که قبلاً ثبت‌نام کرده‌اند و براساس اولویت انتخاب شده بودند وام خود را دریافت خواهند کرد.

وی درباره مشمولان دریافت وام ضروری تصریح کرد: تمام بازنشستگانی که ثبت‌نام کنند و از گذشته وام دریافت نکرده باشند و یا وام خود را تصفیه کرده باشند می‌توانند متقاضی وام جدید به رقم ۱۰ میلیون تومان باشند.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری ادامه داد: البته برخی از افراد قبل از اینکه وام خود را تصفیه کنند نیز مشمول دریافت وام جدید خواهند بود که این افراد شامل بیماران خاصی و کسانی که مشکلات جدی دارند، می‌شود.

 

نحوه ثبت نام :

مرتضایی درباره نحوه پرداخت وام ضروری به بازنشستگان خاطرنشان کرد: در ابتدا متقاضیان با مراجعه به سایت صندوق بازنشستگی کشوری مدارک خود را در این سایت بارگذاری می‌کنند و سپس مدارک توسط کارشناسان صندوق بازنشستگی مورد بررسی قرار می‌گیرد و وام به بازشستگان پرداخت می‌شود. همچنین اقساط این وام به صورت سه ساله و سود ۴ درصد در نظر گرفته شده است.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • سعیده مظفری

    عالی

  • رقیه گرکانی

    سلام تورا به خدا به من وام بدهید چون چشمم کلوگوم است وباید عمل کنم البته فکر میکنم سه میلیون شاید هم کمتر بدهکارم برای عمل قبلیم وبیماری پسرم خواهش میکنم لطف کنید وبپردازید چون واقعا درمانده ام باتشکر