شمانیوز
شما نیوز

پیام وزیر اقتصاد به مناسبت چهلمین سالگرد دوران دفاع مقدس

دکتر فرهاد دژپسند وزیرامور اقتصادی و دارایی طی پیامی به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، این دوران درخشان را در اذهان ملت قدرشناس ایران اسلامی ماندگار دانست و اذعان داشت هشت سال دفاع مقدس به عنوان الگویی بی بدیل، به نقشه راه حرکت جوانان کشور بدل گشته است.

پیام وزیر اقتصاد به مناسبت چهلمین سالگرد دوران دفاع مقدس

به گزارش شمانیوز به نقل از شادا، متن پیام وزیر اقتصادی بدین شرح است:  

 

                                                                                          باسمه تعالی

دوران هشت سال دفاع مقدس، برگ زرینی از تاریخ انقلاب اسلامی است که در آن دلاورمردان و جوانان غیور وطن، لبیک گویان به ندای رهبر فرزانه شان حضرت امام خمینی(ره) و با تأسی از نهضت عاشورا و حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، با تمام قوا در برابر رژیم بعثی صدام که مورد حمایت استکبار جهانی و اذناب آن بود، تا پای جان ایستادند و از خاک و ناموس این مرز و بوم شجاعانه دفاع نمودند.

الحمدالله این دوران درخشان در اذهان ملت قدرشناس ایران اسلامی، ماندگار و به عنوان الگویی بی بدیل، به نقشه راه حرکت جوانان کشور بدل گشته است.

 اینجانب فرصت را مغتنم شمرده و بر خود واجب می دانم، به مناسبت چهلمین سالگرد دوران دفاع مقدس، یاد و خاطره شهدای گرانقدر و ایثارگری های رزمندگان دلاور، جانبازان معزز و آزادگان سرافراز را گرامی داشته و اذعان می دارم وجود ارزشمند جامعه ایثارگران همچنان برای کشور با عزتمندی و برکت لایزال همراه است.

 امیدوارم این عزیزان و خانواده های صبور آنان همیشه و در همه حال در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) و در مسیر اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیش از پیش موفق و سلامت باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied