شمانیوز
شما نیوز

دبیرکل کانون نهادهای سرمایه گذاری ایران خبر داد؛

دریافت مجوز برای کسب کرسی در هیأت‌های حل اختلاف مالیاتی

نهادهای مالی فعال در بازار سرمایه، صاحب کرسی در هیأت‌های حل اختلاف مالیاتی شدند.

دریافت مجوز برای کسب کرسی در هیأت‌های حل اختلاف مالیاتی

به گزارش شمانیوز به نقل از سنا؛ دبیرکل کانون نهادهای سرمایه گذاری ایران با اعلام این خبر گفت: کانون در راستای ارائه خدمات صنفی به اعضای خود موفق به دریافت مجوز برای کسب کرسی در هیأت‌های حل اختلاف مالیاتی (واحدهای مختلف مالیاتی تهران بزرگ) در طول فرآیند برگزاری جلسات رسیدگی به اختلافات شد.

سعید اسلامی بیدگلی افزود: سابق براین هر شرکت فعال در بازار سرمایه که در خصوص امور مالیاتی پرونده‌ای در این اداره داشت با مشکلاتی از قبیل عدم حضور یک کارشناس خبره و آشنا به قوانین و مقررات بازار سرمایه در طول برگزاری جلسه رسیدگی جهت دفاع از پرونده مالیاتی خود روبه رو بود که بعضا این اختلال باعث تضییع حق و حقوق این گروه صنفی می‌شد.

وی اظهار داشت: کانون از ابتدای سال جدید و با توجه به تشکیل کارگروه مالی متشکل از نمایندگان شرکت‌های عضو، این مهم را در دستور کار خود قرار داد که پس از پیگیری‌های متعدد سرانجام این امر میسر شد.

در حال حاضر کانون داری ۱۲ نماینده منتخب و خبره در حوزه مالی در شعبه‌های مختلف امور مالیاتی (شمال، جنوب، غرب، مرکز، ارزش افزوده، و مودیان بزرگ، شمیرانات و ...)  است که هریک از شرکت‌های عضو کانون می‌توانند با هماهنگی کانون از همراهی و نظرات کارشناسی نمایندگان فوق در جریان رسیدگی به پرونده‌های مفتوح خود در این اداره برخوردار باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied