شمانیوز
شما نیوز

دبیر کارگروه سمعی، بصری و طراحی گرافیک روابط عمومی بیمه سلامت ایران خبر داد:

برگزاری اولین جشنواره تولیدات موبایلی سازمان بیمه سلامت ایران در سطح کارکنان

دبیر کارگروه سمعی، بصری و طراحی گرافیک سازمان بیمه سلامت گفت: اولین جشنواره تولیدات موبایلی سازمان بیمه سلامت در سطح کارکنان و خانواده هایشان برگزار می شود.

برگزاری اولین جشنواره تولیدات موبایلی سازمان بیمه سلامت ایران در سطح کارکنان

به گزارش شمانیوز به نقل از آی هینا، سید محمد پشاپو با اشاره به استفاده موثر از توانمندی کارکنان بیمه سلامت گفت:این جشنواره که با هدف معرفی فعالیت ها، ماموریت و اهداف سازمان بیمه سلامت برگزار می شود در دو بخش فیلم و عکس آثار شرکت کنندگان را در سطح ادارات کل بیمه سلامت استان ها جمع آوری و پس از داوری و رعایت دستورالعمل های فنی، نفرات برتر از هر بخش را به اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل معرفی می کنند.

وی افزود: در مرحله دوم ارزیابی، کارشناسان مربوطه از بین آثار دریافتی نفرات برتر را انتخاب و در سطح کشوری تقدیر بعمل می آورند.

دبیرکارگروه سمعی، بصری و طراحی گرافیک اظهار داشت: مهلت ارسال آثار تا نیمه مهرماه سال جاری تمدید شده است و همکاران استانی در صورت تمایل به شرکت در جشنواره می توانند آثار خود را به دبیرخانه مربوطه واقع در روابط عمومی های استانها تحویل دهند.

پشاپو گفت: از شرایط ارسال فیلم های جشنواره می توان به مواردی همچون مدت زمان 1 تا 3 دقیقه ای آثار، استفاده از تلفن همراه برای فیلم برداری و کیفیت مطلوب را اشاره کرد.

وی تاکید کرد: یکی از مهمترین اهداف این جشنواره، استفاده از تکنولوژی های روز در ارائه مطلوب دستاوردهای سازمان بیمه سلامت در خدمات به بیمه شدگان و موسسات درمانی طرف قرارداد بوده که امید است با شرکت کارکنان و جمع آوری آثار، این مهم تحقق یابد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied