شمانیوز
شما نیوز

بزرگداشت هفته دفاع مقدس در پگاه

گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور مدیران ارشد صنایع شیر ایران(پگاه) در شرکت پگاه تهران برگزار شد.

بزرگداشت هفته دفاع مقدس در پگاه

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران(پگاه)، در این مراسم عبدالله قدوسی مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک این ایام گفت: از خداوند متعال برای همگان توفیق ادامه راه شهدا را مسالت داریم.

وی با اشاره به خاطرات دلاوری ها و رشادت های رزمندگان  در 8 سال جنگ تحمیلی افزود: دفاع مقدس سرنوشت سازترین مرحله برای کشور و افتخاری عظیم است،  زیرا رزمندگان کشور تسلیم ننگ نشده و پیرو شعار حسین ابن علی (ع) پیش رفتند.

او با تاکید بر اهمیت ادامه راه شهدا در جبهه اقتصادی کشور و ضرورت همقدمی همه کارگزاران کشور گفت: صنایع شیرایران با حدود ۱۱هزار نفر پرسنل نقش مهمی در اشتغال دارد و در بحث اشتغال حرف برای گفتن دارد و بالابردن کیفیت محصولات آبرو برای کشور ایجاد می‌کند.

وی گفت: حدود یک هفتم صادرات لبنیات کشور به پگاه اختصاص داشته و در پنج ماهه ابتدایی سال ۳۵درصد رشد وزنی نسبت به سال قبل داشتیم و در حوزه صادرات برای نظام آبرو ایجاد کردیم.

گفتنی است در این رویداد مدیرعامل شرکت پگاه تهران، خلیل بهروزی فرعضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی و مهرداد وخشور مشاور ایثارگران شرکت صنایع شیر ایران نیز حضور داشتند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied