شمانیوز
شما نیوز

رکورد تولید ماهیانه مقدمه ای برای رکورد سالیانه

شرکت فولاد هرمزگان توانست در شهریورماه میزان 137،391 تن تختال را تولید و رکورد جدیدی ثبت نماید .

رکورد تولید ماهیانه  مقدمه ای برای رکورد سالیانه

سید اصغر  مدنی معاون بهره برداری شرکت فولاد هرمزگان در گفت و گو با روابط عمومی این شرکت گفت :  فولاد مردان فولاد هرمزگان ثابت کردند  دستیابی به رکورد تولید  با توکل  به خداوند و تلاش و همت میسر و شدنی است . وی در ادامه گفت : شرکت فولاد هرمزگان توانست در شهریورماه میزان 137،391 تن تختال را تولید کند  و پس از دو سال رکورد جدیدی را ثبت نماید . مدنی تصریح کرد این رکورد در حالی ثبت شد که با توجه به شیوع بیماری کرونا محدودیت هایی  در سطح شرکت وضع  شده بود ، اما با این حال توانستیم رکورد تولید قبلی در ناحیه فولاد سازی را بهبود ببخشیم  . معاون بهره برداری شرکت فولاد هرمزگان افزود : ثبت رکورد جدید تولید در ناحیه فولاد سازی بعد از دو سال و با تلاش و کار گروهی کارکنان شرکت و پیمانکاران  و حمایت های بی دریغ مدیر عامل محترم  صورت گرفت ، رکورد قبلی به میزان 135،699 تن در خرداد ماه سال 97 حاصل شده بود. مدنی دلایل عمده و مهمی را که سبب ثبت این رکورد شد چنین برشمرد :

 کاهش توقفات اضطراری و تأخیر واحدهای فولادسازی و ریخته‌گری مداوم ،  افزایش میانگین ریت شارژ فلزی به کوره های قوسی  ، بهبود کیفیت سرباره کوره قوس الکتریکی ، کنترل مستمر فرایند تولید ،  ارتباط مستمر با واحد احیا مستقیم در راستای افزایش کیفیت  آهن اسفنجی ، ارتباط موثر با واحد خرید مواد اولیه و قطعات یدکی در راستای افزایش کیفیت  مواد اولیه  و قطعات یدکی .

معاون بهره برداری شرکت فولاد هرمزگان افزایش کیفیت و کمیت تولید تختال و تحویل به موقع محصول در کنار توسعه بومی سازی و حمایت از تولیدات کیفی داخلی و ارتقای زیرساخت ها را از سیاستهای این شرکت  عنوان کرد و گفت : در راستای تحقق شعار جهش تولید ، با تدوین هدف " افزایش کمیت و کیفیت و تحویل به موقع محصولات " در نقشه استراتژی شرکت و با رویکرد  کاهش هزینه های تولید ، افزایش بهره وری و راندمان تولید، مصمم هستیم برنامه تولید سالیانه خود را   به میزان  1،520،000 تن تا پایان سال 99   محقق ساخته  و از ظرفیت اسمی سالیانه کارخانه عبور کنیم  .

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied