شمانیوز
شما نیوز

قیمت طلا، سکه و دلار امروز شنبه 99/07/05 + تغییرات

قیمت طلا، سکه و دلار امروز شنبه 99/07/05 + تغییرات

قیمت طلا، سکه و دلار امروز شنبه 99/07/05 + تغییرات

قیمت طلا، سکه و دلار امروز شنبه 99/07/05 + تغییرات

 

 

این خبر در هر ساعت بروزرسانی می شود...

 

 

قیمت طلا، سکه و دلار امروز شنبه 99/07/05 // ساعت 10:45

 
تغییر قیمت لحظه نوع
(۰.۰۲%) ۵۰ ۲۸۵,۵۵۰ دلار
(-۰.۰۲%) -۷۰ ۳۳۳,۴۵۰ یورو
(۰.۰۲%) ۹۰ ۳۶۷,۲۶۰ پوند
(۰.۰۱%) ۱۰ ۷۸,۳۶۰ درهم امارات
(۰.۲۴%) ۳۰۰,۰۰۰ ۱۲۶,۰۰۰,۰۰۰ سکه بهار آزادی
(۰.۰۲%) ۲۰,۰۰۰ ۱۳۳,۰۱۰,۰۰۰ سکه طرح جدید
(۴.۲۹%) ۳,۰۰۰,۰۰۰ ۷۰,۰۰۰,۰۰۰ نیم سکه
(۰.۷۵%) ۳۰۰,۰۰۰ ۴۰,۰۰۰,۰۰۰ ربع سکه
(۰.۹۵%) ۲۰۰,۰۰۰ ۲۱,۰۰۰,۰۰۰ سکه گرمی
(۰.۰۴%) ۵,۰۰۰ ۱۲,۴۶۹,۰۰۰ گرم طلای 18
(۰.۰۴%) ۶,۰۰۰ ۱۶,۶۲۵,۰۰۰ گرم طلای 24
(۰.۰۴%) ۲۰,۰۰۰ ۵۴,۰۱۰,۰۰۰ مثقال طلا
(۰.۰۴%) ۷۴ ۱,۸۶۲.۴ انس طلادلار
(-۰.۰۴%) -۳۰ ۸۴۱.۶ پلاتیندلار
-- ۲۲.۸۸ انس نقرهدلار
 


z1og_fefdjnd3y7qv

مرور بازار در روز گذشته//

هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم یک‌میلیون و ۲۵۰ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۳میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و قیمت دلار ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان است.

هم‌اکنون در بازار داخلی قیمت طلای 18عیار هر گرم یک‌میلیون و 250 هزار تومان، قیمت دلار 28 هزار و 500 تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 13 میلیون 400 هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم 12میلیون و 500 هزار تومان است.

همچنین در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 7 میلیون تومان، ربع‌سکه بهار آزادی 4 میلیون تومان و سکه گرمی2 میلیون و 100 هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت طلای 18عیار در هر گرم هم یک‌میلیون و 250 هزار تومان، قیمت طلای 24عیار در هر گرم یک‌میلیون و 661 هزار تومان و هر مثقال طلا 5میلیون و 403 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

فعالان بازار، علت اصلی افزایش قیمت طلا و سکه در روزهای اخیر را افزایش چشم‌گیر قیمت ارز می‌دانند و می‌گویند: از یکی دو روز گذشته تقاضا برای خرید طلای خام و سکه در بازار افزایش یافته و همین امر موجب افزایش حباب سکه شده است.

به گزارش تسنیم، در بازارهای جهانی، به دنبال ادامه تقویت دلار و در حالی که سرمایه گذاران چندان از ارائه بسته های محرک مالی جدید به منظور تقویت روند ترمیم اقتصاد آمریکا مطمئن نیستند، قیمت طلا روز پنجشنبه شاهد کاهش بود.

بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز با 0.43 درصد کاهش به 1855 دلار و 38 سنت رسید. قیمت فلز زرد در اوایل امروز تا رقم 1847 دلار و 99 سنت پایین آمده بود. قیمت طلا در معاملات آتی امروز و برای تحویل در ماه دسامبر با نیم درصد کاهش به 1859 دلار و 10 سنت رسید.

شاخص ارزش دلار در نزدیکی بالاترین رقم بیش از 8 هفته اخیر باقی ماند، زیرا نشانه هایی از کند شدن رشد اقتصادی در امریکا و اروپا بار دیگر نگرانی ها از تبعات موج دوم شیوع کرونا را برانگیخت و سبب افزایش اشتها برای سرمایه گذاری امن در بازار دلار شد. تقویت ارزش دلار موجب گرانتر شدن طلا برای خریدارانی شده که از ارزهای غیردلاری استفاده می کنند.// تسنیم

 

z1og_fefdjnd3y7qv

** منبع قیمت ها در جدول سایت .tgju.org می باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied