شمانیوز
شما نیوز

با حضور سردار صابری،‌ فرمانده دوران دفاع مقدس :

آیین چهلمین سالگرد دفاع مقدس در بیمه البرز برگزار شد

آیین گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با حضور سردار صابری، پیشکسوت عرصه جهاد و مقاومت و فرمانده دوران دفاع مقدس، مدیرعامل و مدیران شرکت بیمه البرز در ساختمان مرکزی این شرکت برگزار شد.

 آیین چهلمین سالگرد دفاع مقدس در بیمه البرز برگزار شد

به گزارش شمانیوز و به نقل از روابط عمومی بیمه البرز، در این مراسم که به صورت همزمان در ساختمان‌ها و شعب بیمه البرز در سراسر کشور به صورت آنلاین نمایش داده می‌شد، سردار صابری، با تسلیت ایام سوگواری محرم و صفر و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دفاع مقدس، اظهار داشت: دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ ایران، اسلام  و جهان بود و ملت غیور و ایثارگر ایران سالروز شروع دفاع مقدس را جشن می‌گیرند چون روزی بود که ایرانیان علی رغم شرایط حساس اقتصادی و سیاسی پس از پیروزی انقلاب اسلامی و شیطنت‌های معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با امکانات اندک در برابر نظام بعثی عراق و 36 کشور هم‌پیمانش شجاعانه از کیان میهن اسلامیشان دفاع کردند و نگذاشتند ذره ای از خاک وطن به اشغال دژخیمان متجاوز درآید.

وی افزود: ما در دوران دفاع مقدس از 25 کشور مختلف جهان اسیر جنگی گرفتیم که خود گواه آن است که نظام بعثی عراق در هشت سال تجاوز به ایران تنها نبود و قدرتهای بزرگ جهان همراهیش می‌کردند.

سردار صابری تاکید کرد: جنگ تحمیلی نه تنها سبب تضعیف نظام نشد بلکه نظام مقدس جمهوری اسلامی را تثبیت کرد و سبب خودباوری جوانان ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی شد.

وی ادامه داد:‌ طی 200 سال گذشته تا قبل از انقلاب اسلامی همیشه ایران وابسته به یک ابرقدرت بود و خاک ایران طی عهدنامه‌های مختلف به اشغال کشورهای دیگر درآمد حال آنکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی حتی ذره ای از خاک ایران به اشغال متجاوزان و بدخواهان ایران درنیامده است چون مکتب اسلام مکتب شکست نیست و امت ایران اسلامی با توسل به ائمه اطهار نگهبان وطن هستند.

سردار صابری افزود: پس از پایان جنگ تحمیلی هم کشورهای متخاصم ساکت ننشستند و شبیخون فرهنگی زدند که خوشبختانه موفق نشدند و مدافعان حرم از این شبیخون بیرون آمد. امروز هم جنگ اقتصادی علیه ایران را آغاز کرده اند که با توکل به خداوند متعال پیروز این جنگ خواهیم شد.

وی در پایان تاکید کرد: برگزاری این‌گونه مراسم مذهبی ملی در حفظ دین اسلام و ماندن در مسیر اسلام کمک می‌کند و ما باید قدردان ایثارگران، جانبازان،‌ آزادگان و خانواده های معظم شهدا باشیم.  

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied