شمانیوز
شما نیوز

مدیر عامل بانک ایران زمین تاکید کرد:

ضرورت حمایت از تولید برای گذر از شرایط کنونی

حمایت از تولید داخلی در حال حاضر به عنوان یکی از مهمترین مسائل کشور در شرایط سخت تحریمی مطرح است و بارها از سوی رهبر معظم انقلاب نسبت به آن تاکید شده است. حمایت از تولید داخلی به عنوان یک اصل مهم باید در دستور کار تمامی بخش های دولتی، خصوصی و تعاونی قرار گرفته و حتی آحاد مردم نقش خود را در تحقق این امر ایفا نمایند.

ضرورت حمایت از تولید برای گذر از شرایط کنونی

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین، با تاکید بر حمایت از تولید به عنوان راهی برای گذر از شرایط کنونی گفت: چندین سال است که تولید کشور با شرایط سخت دست و پنجه نرم می کند، به طوری که بسیاری از واحدهای تولیدی امکان تولید را از دست داده اند و یا با ظرفیت‌های پایین به ادامه مسیر می پردازند.

پور سعید افزود: به گفته رهبر معظم انقلاب که تولیدکنندگان را فرماندهان، پیشروان، خط‌شکنان و صفوف مقدم عرصه حیاتی «تولید داخلی، رونق اقتصادی و گسترش رفاه عمومی» خواندند، در شرایط کنونی حمایت از تولید و تخصیص اعتبار به واحدهای تولیدی می تواند نقش اساسی در پیشبرد اهداف کشور و گذر از شرایط کنونی داشته باشد.

 

مدیرعامل بانک ایران زمین با اشاره به نقش کلیدی بانک‌ها در گذر از شرایط کنونی اظهار داشت: انتظاری که از بانک‌ها به عنوان یکی از اساسی ترین بخش‌های تامین مالی و اقتصادی می رود، قرار گرفتن در کنار تولید و تامین بخش مهمی از اعتبار حوزه تولید کشور است.

 

وی افزود: به نظر می رسد تنها راه گذر از شرایط فعلی حمایت از کالای داخلی توسط همه آحاد جامعه است. حوزه های اقتصادی باید سعی کنند با حمایت‌های درست، استفاده از ظرفیتهای داخلی و کنترل واردات چرخ‌های تولید را به حرکت درآورند و مردم نیز در راستای حمایت از تولید باید تولیدات داخلی را خریداری و حمایت کنند.

 

پورسعید ضمن تاکید بر مشارکت بانک‌ها در تامین مالی شرکت‌های تولیدی گفت: بانک‌ها در سال‌های اخیر بسیاری از منابع خود را به این امر اختصاص داده اند. ما نیز برنامه ریزی های خاصی را انجام و از مدیران منطقه ای خود خواسته ایم براساس خط مشی های تنظیم شده نسبت به حمایت از شرکت‌های تولیدی استان‌های خود اقدام کنند. که در این راستا اقدامات بسیاری انجام که اخبار آن منتشر شده است.

 

پورسعید در پایان سخنان خود گفت: باید برنامه ریزی و حرکت براساس برنامه در صدر اقدامات کشور در شرایط کنونی قرار گیرد تا بتوانیم از شرایط تحریم گذر کنیم.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied