شمانیوز
شما نیوز

مدیر عامل بیمه نوین در مراسم تقدیر از برترین های شبکه فروش

رشد درآمد و سود پایدار در بیمه نوین حاصل همراهی شبکه فروش این شرکت است

مدیرعامل بیمه نوین: بخش بزرگی از توسعه و رشد با کیفیت در شرکت‌های بیمه حاصل توانمندی، خلاقیت و فعالیت شبکه فروش است.


رشد درآمد و سود پایدار در بیمه نوین حاصل همراهی شبکه فروش این شرکت است

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی و بین الملل شرکت بیمه نوین، هم زمان با نشست تقدیر از برترین‌های شبکه فروش بیمه نوین در سال ۹۸ که به صورت ویدئو کنفرانس در ستاد و شعب این شرکت برگزار شد، حسین کریم خان زند؛ مدیرعامل بیمه نوین با اشاره به عملکرد اثربخش شبکه فروش در چند سال اخیر گفت: با تمام موانع و چالش‌هایی که پیش روی ما قرار داشته، تلاش و همراهی شبکه فروش و نمایندگان شرکت باعث رشد درآمد و سود پایدار در بیمه نوین شده است.

مدیرعامل بیمه نوین با تأکید بر اهمیت رعایت اخلاق حرفه‌ای یادآور شد که رسیدگی و توجه به نیاز مشتریان و زیان‌دیدگان بخش مهمی از این تعهد است و خاطرنشان کرد: وظیفه مشترک کارکنان ستادی، شعب و نمایندگان شرکت جلب رضایت مشتریان و زیان‌دیدگان است و این رضایت جز با توجه و دقت نظر در دغدغه‌های آنها کسب نمی‌شود. در حال حاضر هم رضایت مشتریان و زیان‌دیدگان بیمه نوین در حد قابل قبولی است، اما فراموش نکنیم که خوب، دشمنِ عالیست و برای بهبود وضعیت فعلی به موقعیت بهتر باید هم بیشتر تلاش کنیم و هم برنامه داشته باشیم.

کریم خان زند در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به جایگاه نمایندگان در شرکت‌های بیمه تصریح کرد: این یک واقعیت است که بخش بزرگی از توسعه و رشد با کیفیت در شرکت‌های بیمه حاصل توانمندی، خلاقیت و فعالیت شبکه فروش است. نکته ای که بیش از قبل بر اهمیت سطح دانش و توانایی فنی نمایندگان صحه می‌گذارد و این در عمل به معنای تقدم توسعه کیفی شبکه فروش بر توسعه صرفاً کمی و تعداد افراد نمایندگان شرکت‌های بیمه است.

وی همچنین علاوه بر دعوت از نمایندگان شرکت به تلاش مضاعف در نیمه دوم سال تأکید کرد: وضعیت فعلی حاکم بر جامعه از دو منظر بهداشتی و اقتصادی، خاص است و هر کدام از ما در قبال آن وظایف فردی و اجتماعی داریم و همان طور که می‌دانیم پوشش‌های بیمه‌ای بیشتر، امنیت و رفاه بیشتری را برای جامعه در پی دارد، از سوی دیگر حفظ سلامتی و رعایت بهداشت نیز وظیفه فردی هر یک از ماست. پس در این شرایط ضمن توجه به سلامتی خود و دیگران برای بهبود شرایط اقتصادی و اجتماعی باید تلاش بیشتری کرد و این مهم بخشی از وظیفه صنعت بیمه و به تبع نمایندگان شرکت‌های بیمه، به عنوان سفیران شرکت‌های بیمه است.

در پایان این مراسم نیز اسامی نمایندگان برتر بیمه نوین در سال ۱۳۹۸ قرائت و هم زمان در شعب شرکت جوایز و تندیس نیز به ایشان اهدا شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied