شمانیوز
شما نیوز

شرایط جدید پیش‌فروش محصولات گروه سایپا اعلام شد؛

عرضه پنج محصول سایپا با موعد تحویل تابستان ۱۴۰۰

طرح جدید پیش‌فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا اعلام شد.

عرضه پنج محصول سایپا با موعد تحویل تابستان ۱۴۰۰

به گزارش شمانیوز به نقل از سایپانیوز, در این طرح، چهار محصول ساینا دنده‌ای، تیبا2، تیبا صندوقدار و سایپا 151 با موعد تحویل تیر، مرداد و شهریور 1400 و خودرو کوییک. آر با موعد تحویل شهریور سال آینده عرضه خواهند شد.

در طرح مذکور، قیمت نهایی خودرو براساس قیمت روز در زمان تحویل مندرج در قرارداد مشتریان خواهد بود و زمان تحویل خودروها در هفته چهارم ماه‌های ذکر شده است.

متقاضیانی که از خردادماه امسال جهت شرکت در روش فروش فوق‌العاده، پیش‌فروش یکساله و پیش‌فروش مشارکت در تولید نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کرده و از منتخبان طرح‌های مذکور نبوده‌اند، نیاز به دریافت مجدد کد کاربری و کلمه عبور ندارند.

تمامی محدودیت‌های اعمال‌شده در طرح‌های قبلی فروش در این طرح نیز برقرار خواهد بود و پس از انجام قرعه‌کشی، منتخبان می‌بایست ظرف 72 ساعت نسبت به واریز وجه علی‌الحساب پیش‌پرداخت قیمت خودرو اقدام کنند.

در طرح پیش‌فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا در زمان صدور دعوتنامه، مبلغی از بهای خودرو کسر می‌شود، سند خودرو به‌مدت یک‌سال در رهن شرکت سایپا باقی خواهد ماند و باقیمانده بهای خودرو و هزینه‌های متعلقه در زمان فک رهن دریافت می‌شود.

متقاضیان می‌توانند از ساعت 10 صبح چهارشنبه 9 مهرماه به‌مدت سه‌روز به‌صورت شبانه‌روزی با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا به نشانی saipa.iranecar.com، پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت، نسبت به ثبت‌نام و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied