شمانیوز
شما نیوز

پیام تبریک مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا به وزیر جدید صمت

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا همزمان با رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به علیرضا رزم حسینی، به‌عنوان وزیر جدید صنعت، معدن و تجارت، در پیامی، ضمن تبریک به‌مناسبت این انتخاب، بر ادامه حرکت صنعت خودرو کشور و این گروه خودروسازی در زمینه جهاد خودکفایی و توسعه بومی‌سازی در سایه تدابیر وزیر جدید صمت تأکید کرد.

پیام تبریک مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا به وزیر جدید صمت

به گزارش شمانیوز به نقل از سایپانیوز، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در پیامی رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به علیرضا رزم حسینی، به‌عنوان وزیر جدید صنعت، معدن و تجارت، را تبریک گفت.

متن پیام سیدجواد سلیمانی به شرح زیر است:

برادر ارجمند جناب آقای مهندس علیرضا رزم حسینی

وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت

رأی بالای نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در خانه ملت به جنابعالی، بیانگر حسن نظر و اعتماد به یکی از مدیران جهادی، شایسته، باکفایت و با سابقه در سال‌ها تلاش و خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران بود.

بدون تردید، ثمره تجربیات گران‌بهای جنابعالی در چندین دهه فعالیت در عرصه‌های مختلف مدیریتی، راهگشای مسیر وزارت‌خانه مهم و راهبردی صنعت، معدن و تجارت، چه در بخش توسعه صنایع و معادن کشور و چه در عرصه تجارت و بازرگانی خواهد بود.

حضور جنابعالی در نقش راهبر و هدایتگر مجموعه صنعت، معدن و تجارت، زمینه‌ساز آرامش و اطمینان خاطر در میان صنعتگران و تلاشگران و ثبات قدم در ادامه مسیر حرکت جهادی تا دستیابی به اهداف والای کشور در امر بومی‌سازی و توسعه اقتصادی با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی خواهد شد.

اینجانب به نمایندگی از مجموعه بزرگ کارکنان و کارگران خدوم و متعهد گروه خودروسازی سایپا، انتصاب جنابعالی را به‌عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت تبریک عرض نموده و ضمن اعلام آمادگی گروه سایپا برای پیگیری و اجرای تدابیر و راهبری جنابعالی در عرصه صنعت خودرو، توفیق روزافزونتان را از درگاه ایزد منان مسألت دارم.

 

سیدجواد سلیمانی         

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied