شمانیوز
شما نیوز

به مناسبت هفته دفاع مقدس و با حضور مدیرعامل سازمان :

آیین تجلیل از پرسنل ایثارگر ، جانباز و خانواده معظم شهدای سازمان منطقه آزاد انزلی برگزار شد

در مراسمی با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره و معاونان سازمان آیین تجلیل از پرسنل ایثارگر جانباز و خانواده شهدای سازمان منطقه آزاد انزلی برگزار شد.

آیین تجلیل از پرسنل ایثارگر ، جانباز و خانواده معظم شهدای سازمان منطقه آزاد انزلی برگزار شد

 به گزارش شمانیوز :  مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی دکتر سید حجت مهدوی معاون فرهنگی اجتماعی و امور گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی در این نشست با اشاره به ضرورت مرور سیره شهدا و گام برداشتن در راه شهدا بیان کرد: امام خمینی (ره) فرمودند نگذارید یاد و نام شهدا در هیاهو زمانه خاموش شود و برگزاری این جلسات به عنوان یک اصل مهم و ضروری است تا با مرور سیره شهدا به وظایف خود در قبال شهدا  اشراف بیشتری داشته باشیم و بتوانیم طبق خواسته آنان به کشور خدمت کنیم.

 

12ac6dd3-8824-499e-8c6a-19ec40ab348a

 

وی در ادامه با تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع از کیان اسلامی افزود : در این مسیر مقدس آنهایی که رفتنند کار حسینی کردند و آنهایی که مانند باید کار زینبی کنند و عقیده شهیدان را که اسطوره های بی بدیل کشور هستند را معرفی کنند.

 

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی در جمع پرسنل ایثارگر ، جانباز و خانواده شهدا خاطرنشان کرد : همه ما از دفاع مقدس خاطراتی داریم و وقتی شما عزیزان را می بینیم این خاطرات ارزشمند برایمان نمایان می شود و تداعی خاطرات مسئولیتمان را در قبال عزیزانی که در راه حفظ کشور از جانشان گذشتند دو چندان میکند.

 

8e3b8d11-253c-497a-916d-22105acac654

 

در ادامه این مراسم از سوی دکتر روزبهان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی از پرسنل ایثارگر، جانباز و خانواده معظم شهدای شاغل در سازمان تجلیل شد و جمعی از ایثارگران و خانواده شهدا نیز از مدیرعامل سازمان به عنوان ایثارگر و خانواده شهید با اهدای لوح یادبود تجلیل بعمل آوردند.

 

d290c9ba-ea9b-4e02-82a2-266a5a70e467

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied