شمانیوز
شما نیوز

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در دیدار با رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم؛

استفاده از توان علمی و پژوهشی دانشگاه به توسعه صنایع مختلف درجزیره کمک می کند

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، استفاده از توان علمی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی قشم را راهی برای کمک به توسعه صنایع مختلف درجزیره برپایه استفاده از تکنولوژی های روز و افزایش بهره وری این صنایع دانست.

استفاده از توان علمی و پژوهشی دانشگاه به توسعه صنایع مختلف درجزیره کمک می کند

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، حمیدرضا مومنی شامگاه چهارشنبه 9 مهرماه در دیدار با مهدی دسینه، رییس دانشگاه آزاد اسلامی قشم بر لزوم استفاده از دانش روز و کاربردی کردن پژوهش ها در بخش صنعتی این منطقه آزاد تاکید کرد و بیان داشت:  توسعه همکاری های دو جانبه در زمینه های علمی، پژوهشی و فناوری بین این دو نهاد، می تواند به افزایش بهره وری و کارایی صنایعی همچون، شیلات، گردشگری، نفت، گاز و انرژی و صنایع تولیدی کمک کند.

وی افزود: باتوجه به این که تربیت نیروی انسانی ماهر و متخصص یکی از سیاست های راهبردی سازمان منطقه آزاد قشم است، همکاری با نهادهای دانشگاهی یک اولویت محسوب می شود.

مدیرعامل منطقه آزاد قشم ادامه داد: توسعه علم در کنار صنعت، موجبات تحقق منویات مقام معظم رهبری را در سال جهش تولید به شیوه ای زیربنایی رقم خواهد زد.

در ادامه این نشست، رییس دانشگاه آزاد اسلامی قشم نیز، ظرفیت های پژوهشی اعضای هیات علمی این دانشگاه را برشمرد و از آمادگی این نهاد برای به اشتراک گذاری امکانات آزمایشگاهی و علمی به منظور استفاده اهالی صنعت جزیره خبر داد.

وی همچنین از گسترش رشته های تحصیلی این دانشگاه در راستای نیازها و کمبودهای جزیره خبر داد و گفت: جذب دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم، با توجه به آینده نگری و برنامه های تدوین شده جهت توسعه این منطقه آزاد در حال انجام است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied