شمانیوز
شما نیوز

در دیدار رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با رییس دادگستری استان هرمزگان؛

حمایت دستگاه قضا در حفظ حقوق عامه مشوق ما در اجرای دقیق تر وظایف مان است

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: حمایت دستگاه قضا در حفظ و پیگیری حقوق عامه، مشوق ما در اجرای دقیق تر وظایف مان است.

حمایت دستگاه قضا در حفظ حقوق عامه مشوق ما در اجرای دقیق تر وظایف مان است

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، حمیدرضا مومنی، صبح امروز چهارشنبه 9 مهرماه ضمن دیدار با رییس دادگستری استان هرمزگان، از حمایت های این دستگاه درخصوص پرونده های مختلف از حقوق انسانی گرفته تا محیط زیستی در جزیره قشم، قدردانی کرد.

وی پیگیری وضعیت فعالان اقتصادی و لزوم حمایت از سرمایه گذاران در منطقه را نیاز چرخش اقتصاد این جزیره استراتژیک دانست و عنوان داشت: پشتیبانی های دستگاه قضایی در صیانت از اراضی ملی و دولتی چه در شهرستان و چه در استان، برای ما بسیار امیدبخش است و کمک می کند تا در مسیر درست با گام های استوارتری قدم برداریم.

مومنی همچنین با اشاره به دستور توقف پروژه پرورش میگو که در عرصه و حریم اثر ژئوسایتی و طبیعی گنبد نمکی قشم صورت گرفته بود، گفت:این مطلب که ریاست دادگستری و دادستان استان حامی حقوق ملی و محیط زیست هستند مایه فخر و مباهات است.

علی صالحی، رییس دادگستری استان هرمزگان نیز، بر برخورد قاطع با قانون شکنان و جدیت در کار و اقدام عاجل برای برخورد با متصرفین تاکید کرد و بیان داشت: استمرار پیگیری مشکلات تجار و بازرگانان یکی ازمهم ترین وظایف است زیرا در معیشت مردم ریشه دارد.

گفتنی است، در دیدار رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با رییس دادگستری استان هرمزگان، مدیر امور حقوقی و قراردادهای سازمان منطقه آزاد قشم نیز حضور داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied