شمانیوز
شما نیوز

با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و رییس سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی کشور صورت گرفت؛

امضای قرارداد راه اندازی سامانه پایش تصویری وثبت تخلفات هوشمند شهری در جزیره قشم

با حضور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و معاون وزیر دفاع و رییس سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی کشور قرارداد نصب، تکمیل و راه اندازی سامانه پایش تصویری و ثبت تخلفات هوشمند شهری در جزیره قشم به امضا رسید.

امضای قرارداد راه اندازی سامانه پایش تصویری وثبت تخلفات هوشمند شهری در جزیره قشم

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، قرارداد بی او تی (BOT) سامانه پایش تصویری و ثبت تخلفات هوشمند شهری قشم روز شنبه (12 مهرماه) با حضور حمیدرضا مومنی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و محسن فخری زاده معاون وزیر و رییس سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی کشور به امضا رسید.

این سامانه با هدف، مدیریت ترافیک، ایمنی در عبور و مرور، هدایت ناوگان حمل و نقل شهری، ثبت تخلفات رانندگی، ارتقا امنیت عمومی، کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی و خدمات رسانی در هنگام حوادث غیرمترقبه در قشم نصب، راه اندازی و به مرحله اجرا خواهد رسید.

با مجهز شدن منطقه آزاد قشم به سامانه پایش تصویری و ثبت تخلفات هوشمند شهری، امنیت جزیره از ابتدای مبادی ورودی و در سطح  جزیره مورد پایش و نسبت به پیشگیری از از وقوع حوادث اقدام و تمرکز نیروی انسانی بخش های انتظامی بر مکان های جرم خیز بیشتر خواهد شد.

در سامانه مذکور علاوه بر اینکه با دقت و سرعت، عبور و مرور وسائط نقلیه کنترل می‌شود در پیشگیری از حوادث و نیز ثبت و اطلاع رسانی تخلفات به رانندگان، فعالیت مثبت و ارزنده ای انجام خواهد شد.

ضرورت تسریع در ایجاد بسترهای نوین در ارائه خدمات به مردم و اعمال قانون با استفاده از هوش مصنوعی یکی از برنامه های اولویت دار منطقه آزاد قشم است و نظارت تصویری با پوشش مناسب، بر بستر و زیرساخت پایدار، موجب افزایش توانایی و تقویت عملیاتی در این منطقه خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied