شمانیوز
شما نیوز

بازدید وزیر جهاد کشاورزی از مجتمع گلخانه ای مشارکتی بانک کشاورزی در خوسف

روح اله خدارحمی مدیرعامل بانک کشاورزی در معیت کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی ،معاونان وزیر، استاندار خراسان جنوبی و هیات همراه آن ها از مجتمع گلخانه ای 30 هکتاری شهرستان خوسف که با مشارکت و حمایت بانک کشاورزی احداث شده است بازدید کردند.

بازدید وزیر جهاد کشاورزی از مجتمع گلخانه ای مشارکتی بانک کشاورزی در خوسف

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی در خراسان جنوبی؛ در این بازدید که با هدف آشنایی وزیر با روند اجرای تفاهم نامه ایجاد هزار هکتار مجتمع گلخانه ای استان صورت گرفت، دکتر خاوازی  ضمن بررسی شرایط موجود و اطلاع از سطح خدمات ارائه شده به متقاضیان فعالیت در این مجتمع های گلخانه ای، درباره راهکارهای رفع موانع موجود سخن گفت.

شایان ذکر است: مجتمع گلخانه‌ای محمدیه شهرستان خوسف به عنوان بزرگترین مجتمع گلخانه‌ ای استان خراسان جنوبی در زمینی به مساحت ۳۰ هکتار احداث شده است. تعداد واحدهای گلخانه ای پیش بینی شده در این مجتمع ۵۴ مورد است که بخش عمده ای از آن ها به سرمایه گذاران متقاضی واگذار شده است.

بر اساس این گزارش، در این برنامه، از گلخانه 3100 مترمربعی خانم زرگر واقع در مجتمع گلخانه ای خوسف که با استفاده از تسهیلات ده میلیارد ریالی بانک کشاورزی با ظرفیت تولید80 تن گوجه فرنگی و خیار به بهره برداری رسیده است نیز بازدید شد.

این گزارش می افزاید: مدیر عامل بانک کشاورزی در جریان این سفر از مجتمع پرورش شترمرغ بنیاد تعاون زندانیان استان خراسان جنوبی نیز بازدید کرد

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied