شمانیوز
شما نیوز

خرید اقساطی لوازم خانگی ویژه بازنشستگان کشوری

آیین امضای تفاهم نامه خرید اقساطی لوازم خانگی صبح امروز 14/7/99 در سالن جلسات صندوق بازنشستگی کشوری برگزار شد.

خرید اقساطی لوازم خانگی ویژه بازنشستگان کشوری

آیین امضای تفاهم نامه خرید اقساطی لوازم خانگی صبح امروز 14/7/99 در سالن جلسات صندوق بازنشستگی کشوری برگزار شد.

این برنامه با هدف حمایت و ارتقای کیفیت زندگی بازنشستگان و با حضور دکتر میرزایی معاون اقتصادی وزیر کار و رفاه اجتماعی، حجت الله صیدی مدیرعامل محترم بانک صادرات، مهندس فهیمی نماینده گروه سرمایه‌گذاری انتخاب، دکتر افتخاری مدیرعامل صندوق بازنشستگی و جمعی از مدیران ارشد مربوطه برگزار شد.

در طرح خرید اقساطی لوازم خانگی، بازنشستگان می توانند از دریافت وام 30 یا 50 میلیون تومانی بانکی و بازپرداخت 5ساله برای خرید محصولات گروه سرمایه گذاری انتخاب استفاده نمایند.

مهندس فهیمی نماینده گروه سرمایه‌گذاری انتخاب در بخشی از صحبت های خود در این جلسه گفت: این طرح در راستای اهداف و استراتژی های گروه انتخاب بوده است؛ چراکه ما سال هاست در پی اصلاح سیستم انتقال مالی و اصلاح مبحث توزیع کالا و واسطه گری بوده ایم. خوشحالیم که در این طرح، کالا بدون واسطه به دست مصرف کنندگان می رسد و چه بهتر که این گروه از مصرف کنندگان، قشر بازنشستگان عزیز کشورمان هستند. ما امیدواریم در این راه با معضلات کمبود مواد اولیه مواجه نشویم و بتوانیم به بهترین نحو محصولاتمان را ارائه دهیم.

در بخش دیگری از صحبت ها دکتر صیدی ضمن تشکر و قدردانی از جناب دیانی مدیرعامل گروه انتخاب و دکتر افتخاری ریاست محترم صندوق بازنشستگی اظهار داشت: به راستی که پس از تحریم ها و خروج برند های ال جی و سامسونگ ممکن بود بازار داخلی ما دچار نوسانات جدی شود که تولیدکنندگان داخلی با تمام ظرفیت و توان خود این خلاء را پر کردند. از موثرترین این تولیدکنندگان گروه توسعه سرمایه‌گذاری انتخاب با برند نام آشنای اسنوا بوده است که در این طرح اقساطی با حداقل سود و مناسب ترین قیمت ممکن، محصولات خود را ارائه می دهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied