شمانیوز
شما نیوز

مدیرعامل بانک کشاورزی:

محدودیتی برای پرداخت تسهیلات گلخانه ها نداریم

مدیرعامل بانک کشاورزی با اشاره به اینکه توسعه کشت گلخانه‌ای یکی از اولویت‌های دولت است و ما مکلفیم از این قشر حمایت کنیم گفت: محدودیتی برای پرداخت تسهیلات در بخش گلخانه نداریم.

محدودیتی برای پرداخت تسهیلات گلخانه ها نداریم

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی ،روح‌اله خدارحمی در دیدار با تشکل‌ها، فعالان و نخبگان کشاورزی استان خراسان جنوبی که با حضور وزیر جهاد کشاورزی برگزار شد، با اعلام مطلب فوق افزود: متقاضیان احداث گلخانه که طرح آماده داشته باشند و وثایق کافی در اختیار بانک قرار دهند ما موظف به پرداخت تسهیلات به آنان هستیم و منابع کافی در بانک موجود است.

خدارحمی اضافه کرد: انتظار می رود در خراسان جنوبی سطح زیر کشت گلخانه ها به دلیل اقتصادی بودن آن بیشتر شود و اجرای گلخانه‌های با مقیاس بزرگ تر در دستور کار قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه هر طرح موجه و آماده اجرا را تامین مالی می‌کنیم گفت: در زمینه مکانیزاسیون کشاورزی نیز همین گونه است و کسی دست خالی از بانک برنخواهد گشت چون به تاثیر شگرف ماشین‌آلات در بخش کشاورزی اعتقاد داریم.

مدیرعامل بانک کشاورزی با بیان اینکه در سال‌های اخیر تلاش کردیم جریان تامین و تزریق منابع به بخش کشاورزی را توسعه دهیم و تا حدی در این زمینه موفق عمل کردیم  افزود: میزان پرداخت‌های این بانک هر سال بیشتر می شود و این حمایت در همه استان‌ها مورد تایید استانداران است و در همه استان‌ها رضایت نسبی را داریم اما باید بیشتر تلاش شود.

خدارحمی تصریح کرد: در ارتباط با تامین منابع ارزان که یکی از خواسته‌ها و مطالبات کشاورزان است حداقل در مورد عشایر امکانات خوبی توسط مجلس و دولت فراهم شده و تسهیلات چهار و شش درصد برای این قشر داریم.

مدیرعامل بانک کشاورزی یادآور شد: در ارتباط با تضامین تسهیلات سعی کرده‌ایم با هماهنگی که شده شرایط را ساده کنیم هرچند بانک نمی‌تواند بدون تضامین لازم تسهیلاتی را پرداخت کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied