شمانیوز
شما نیوز

مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی:

اجرای قانون متناسب سازی نشانگر عزم جدی مسئولان تامین اجتماعی به امور بازنشستگان و مستمری بگیران است

مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: اجرای قانون متناسب سازی از مهمترین و دیرینه ترین مطالبات و انتظارات اقشار مختلف بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی از سال های گذشته بوده است و حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی و امور استان ها با نگاهی تعامل گرایانه و ارتباط نزدیک با تشکل ها و کانون های بازنشستگی، تحقق این مطالبه قانونی آنها را در دستور کار خود داشته است.

اجرای قانون متناسب سازی نشانگر عزم جدی مسئولان تامین اجتماعی به امور بازنشستگان و مستمری بگیران است

به گزارش شمانیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، سید مجتبی موسوی افزود: این ارتباط و همکاری هدفمند، سازنده و راهبردی بسیاری از گره ها و مشکلات را گشوده است و با همت بلند مسئولان عالی سازمان در سال جاری و پس از گذشت چندین سال از طرح و پیگیری قانون متناسب سازی توسط بازنشستگان و مستمری بگیران، شاهد اجرای این قانون هستیم.

موسوی خاطرنشان کرد: این گام بزرگ در شرایطی برداشته شد که با توجه به شرایط ناشی از تحریم های ظالمانه، محدودیت منابع و اعتبارات و متاثر شدن سازمان تامین اجتماعی از مشکلات و تنگناهای اقتصادی موجود، اقشار ضعیف و کم درآمد فشار بیشتری را متحمل شده اند. از اینرو اجرای قانون متناسب سازی توانست تا حد قابل ملاحظه ای شکاف درآمدی را از بین ببرد.

مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی افزود: پس از اجرای قانون متناسب سازی، اطلاع رسانی لازم را به تمامی کانون های بازنشستگی استانی انجام داده ایم و این عزیزان را در جریان کلیه مراحل و فرآیندهای انجام شده و همچنین زحمات و تلاش های مجدانه ای که توسط مدیران و مسئولان عالی سازمان با همراهی کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیر انجام شد، قرار داده ایم.

موسوی با بیان این موضوع که جلسات، مذاکرات و مکاتبات متعددی برای نحوه تامین اعتبارات مورد نیاز و تدوین فرمول های اجرایی قانون متناسب سازی با حضور مسئولان و نمایندگان تشکل های بازنشستگی انجام شده است، افزود: این مجموعه از نزدیک و دغدغه مندانه پیگیر به سرانجام رسیدن این اقدامات بوده است.

وی تکریم بازنشستگان و مستمری بگیران را از جمله رئوس فعالیتها و خدمت رسانی شایسته به این عزیزان برشمرد و اظهار امیدواری کرد با برطرف شدن موانع و مشکلات حوزه بازنشستگی، شاهد رضایتمندی هر چه بیشتر آنها از خدمات سازمان تامین اجتماعی باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied