شمانیوز
شما نیوز

قیمت بلیت پرواز‌های داخلی کاهش می‌یابد

معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی با اشاره به اینکه نرخ‌های جدید بلیت هواپیما در حال بررسی مجدد است، گفت: قطعا نرخ‌هایی که قرار بود از اول آبان ماه اعمال شود، در بررسی‌های جدید کاهش می‌یابد.

قیمت بلیت پرواز‌های داخلی کاهش می‌یابد

جلالی در برنامه تلویزیونی درباره قیمت‌های بلیت هواپیما اظهار داشت: به دنبال افزایش نرخ ارز در دو سه ماه گذشته و مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر استفاده از 60 درصد ظرفیت پروازها شرکت‌های هواپیمایی تلاش کردند نسبت به افزایش قیمت‌ها از ابتدای آبان ماه امسال اقدام کنند.

وی ادامه داد: ‌با توجه به دستور وزیر راه و شهرسازی و تاکیدات رئیس سازمان هواپیمایی فعلا این افزایش نرخ‌ها متوقف شده است.

معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی در پاسخ به این سؤال که آیا قیمت بلیت‌های هواپیما نسبت به نرخ‌های فعلی اعلام شده، کاهش می‌یابد؟ گفت: صد درصد، قیمت‌ها کاهش می‌یابد با توجه به دستور رئیس سازمان هواپیمایی کشوری امروز و فردا جلساتی با متولیان امر برگزار می‌شود تا با شرایط به وجود آمده قیمت تمام شده در صندلی در هر مسیر هوایی و با در نظر گرفتن نظرات شرکت‌های هواپیمایی جمع‌بندی‌ها انجام شود و قطعا کاهش قیمت خواهیم داشت.

جلالی اظهار داشت: قانون پنجم توسعه صراحتا قید کرده است که قیمت‌گذاری در اختیار شرکت‌های هواپیمایی است که این امر به قانون ششم توسعه هم تسری یافته است.

وی افزود: با توجه به اینکه قانون به شرکت‌های هواپیمایی اجازه داده می‌توانند قیمت‌گذاری کنند، اما با این حال در نهایت سازمان هواپیمایی نظارت خواهد داشت که افزایش قیمت‌ها در حدی باشد که به مردم اجحاف نشود.

 

 

منبع: فارس

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied