شمانیوز
شما نیوز

انتخاب آسوده بعنوان رئیس و دکتر جباری بعنوان نایب رئیس کمیته انضباطی سندیکای بیمه گران ایران

سیدمحمد آسوده مدیرعامل بیمه اتکایی ایرانیان و دکتر علی جباری مدیرعامل صندوق تامین خسارتهای بدنی به اتفاق آرای اعضای کمیته انضباطی سندیکای بیمه گران ایران به عنوان رییس و نایب رئیس این کمیته انتخاب شدند.

انتخاب آسوده  بعنوان رئیس و دکتر جباری بعنوان نایب رئیس کمیته انضباطی سندیکای بیمه گران ایران

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی سندیکای بیمه گران ایران، اولین جلسه کمیته انضباطی سندیکا بیمه گران ایران روز دوشنبه و در راستای اجرای دستور العمل اجرای تبصره یک ماده 12 اساسنامه سندیکای بیمه گران ایران تشکیل شد و در این جلسه از میان 7 عضو این کمیته، سید محمد آسوده مدیرعامل بیمه اتکایی ایرانیان به عنوان رییس و دکتر علی جباری مدیرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی به عنوان نایب رییس انتخاب شدند.

▫️براساس بند ب ماده 1 دستور العمل اجرای تبصره یک ماده 12 اساسنامه سندیکای بیمه گران ایران کمیته انضباطی این نهاد صنفی‌ مرکب از هفت نفر، شامل سه نفر از اعضای سندیکا به انتخاب شورای عمومی، روسای کمیسیون‌های مالی، فنی و حقوقی و دبیرکل سندیکا است که می بایست با رعایت مفاد این دستورالعمل و قوانین و مقررات جاری نسبت به تخلفات اعلام شده علیه هر یک از اعضای سندیکا، رسیدگی و اتخاذ تصمیم کنند.

▪️هم اکنون سید محمد آسوده، دکتر علی جباری و دکتر محمد رضایی بعنوان منتخبین شورای عمومی، سید رسول تاجدار، هادی اویار حسین و دکتر نیما نورالهی بعنوان روسای کمیسیون های مالی، فنی و حقوقی سندیکا و دکتر سیدمحمد کریمی بعنوان دبیرکل سندیکا در این کمیته عضویت دارند.

▫️در ماده 2 دستورالعمل موضوع تبصره یک ماده 12 اساسنامه سندیکای بیمه گران ایران، اعضای کمیته انضباطی در اولین جلسه از بین خود یک نفر به عنوان رئیس و یک نفر به عنوان نائب رئیس انتخاب می‌نمایند که طی آن کمیته مذکور صبح امروز در محل سندیکای بیمه گران ایران تشکیل جلسه داد و فرآیند قانونی فوق الذکر را به انجام رساند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied