شمانیوز
شما نیوز

پیام تبریک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت روز جهانی استاندارد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در پیامی روز جهانی استاندارد را تبریک گفت.

پیام تبریک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت روز جهانی استاندارد

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش، متن پیام به شرح ذیل می باشد:

 

به نام خدا

امروزه استاندارد در همه جنبه های زندگی نقش مهمی دارد و تنها محدود به کالاها و خدمات نیست بلکه حوزه های کلانی چون انرژی، حمل و نقل ، صنعت ساختمان و یا گردشگری و فناوری اطلاعات را در برمی گیرد.

تاکید بر اهمیت و جایگاه ممتاز استانداردها، کلیدی ترین مؤلفه نیل به چشم انداز ۲۰ ساله در کشور است. در شرایطی که رقابت در بازارهای بزرگ بین المللی منوط به دستیابی به کیفیت بالا و منطبق با استاداردهای جهانی است، تولیدی که فاقد کیفیت و استاندارد‌های لازم باشد دربین مشتریان جهانی حرفی برای گفتن نخواهد داشت.

سازمان ملی استاندارد ایران نیز در راستای استاندارد سازی فعالیت های تولیدی و خدماتی می کوشد تا با برنامه ریزی جامع و هدفمند از توجه صرف به تدوین استانداردهای ملی برای کالا و خدمات فاصله گرفته، تجهیز هرچه بیشتر بدنه علمی، کارشناسی و تخصصی با توسعه مبانی آموزشی را مورد توجه قرار دهد.

در جزیره کیش نیز به همت همکاران سخت کوش اداره استاندارد، ترویج، توسعه و ارتقای فرهنگ استاندارد در سطوح مختلف جامعه، رقابتی کردن کیفیت ارائه خدمات و کالاها، پاسخگویی به مطالبات شهروندان و افزایش سطح رضایت مندی آنها از جمله اهداف و برنامه‌های مهم و محوری است. روندی که امید می رود با توجه به شرایط ناشی از پاندمی کرونا بیش از گذشته مورد توجه و عنایت قرار گیرد.

 ضمن تبریک 22 مهر ، روز جهانی استاندارد به همه تلاشگران متعهد و سخت کوش سازمان استاندارد ایران به ویژه کارکنان با انگیزه اداره استاندارد در جزیره کیش ، امیدوارم با هم افزایی و تعامل بیشتر در جهت ارتقاء استانداردها بیش از پیش در حفظ و حراست از سلامتی و امنیت جامعه منشا خیر و اثر باشید.

 

                                                                                   غلامحسین مظفری

                                                           رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied