شمانیوز
شما نیوز

مدیرعامل صندوق در جلسه شورای مدیران:

جلب رضایت اعضاء مهمترین وظیفه مدیران صندوق قرض الحسنه شاهد است

دکتر اسلام کریمی مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد در جلسه شورای مدیران، مهمترین وظیفه مدیران صندوق را جلب رضایت اعضاء عنوان کرد.

جلب رضایت اعضاء مهمترین وظیفه مدیران صندوق قرض الحسنه شاهد است

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد، نشست شورای مدیران صندوق به ریاست دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره  در سالن جلسات شهدای سلامت ساختمان گاندی برگزار شد.

در این نشست گزارش پژوهش انجام شده توسط مدیریت طرح و برنامه صندوق از جامعه آماری هدف مبنی بر رضایت سنجی اعضاء از خدمات به سمع و نظر شورای مدیران رسید.

بر اساس این نظرسنجی پژوهشی 92/7 درصد جامعه آماری هدف در 10 استان تهران، مازندران، اصفهان، فارس، آذربایجان شرقی، کردستان، همدان، خوزستان، کرمان و سیستان و بلوچستان رضایت حداکثری خود را از خدمات صندوق قرض الحسنه شاهد اعلام نموده اند.

پس از ارائه گزارش مذکور توسط دکتر عباسی قادی مدیر طرح و برنامه، دکتر اسلام کریمی مدیرعامل صندوق ضمن تشکر از زحمات همکاران طرح و برنامه در خصوص انجام این نظرسنجی، خواستار بررسی کارشناسی نتایج بدست آمده توسط مدیریت های مرتبط شد.

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد در ادامه افزود: مهمترین اولویتی که از ابتدای ورود به صندوق بر آن تاکید داشته و دارم، جلب رضایت حداکثری خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر عضو بوده است که برای رسیدن به این مهم باید تمامی مجموعه در دفتر مرکزی و مناطق با توان مضاعف بصورت شبانه روزی تلاش کنند.

دکتر اسلام کریمی گفت: رضایت 92/7 درصد مورد اشاره در پژوهش انجام شده، عدد قابل توجهی است اما کافی نیست، زیرا اعضای ما شایسته خدمات بهتر و بیشتر هستند.

مدیرعامل و عضو هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد اظهار کرد: صندوق قرض الحسنه شاهد باید به عنوان نهادی الگو مورد توجه بخش های مختف قرار گیرد و شخصا معتقدم برای رسیدن به این مهم نباید حتی یک نفر هم از خدمات آن ناراضی باشد.

در پایان این نشست از دکتر مجتبی عباسی قادی مدیر طرح و برنامه صندوق به نمایندگی از تمامی همکاران این مدیریت به پاس تلاش های موثر در مسیر توسعه کمی و کیفی صندوق قرض الحسنه شاهد تجلیل به عمل آمد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied