شمانیوز
شما نیوز

ارزیابی عملکرد واحدهای بانک توسعه تعاون باهدف ارتقای کارآمدی صورت می‌پذیرد

ارزیابی عملکرد واحدهای بانک توسعه تعاون باهدف ارتقای کارآمدی صورت می‌پذیردمعاون برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات بانک توسعه تعاون ارزیابی واحدهای ستادی و صف بانک را در راستای ارتقای کارآمدی عنوان نمود.

ارزیابی عملکرد واحدهای بانک توسعه تعاون باهدف ارتقای کارآمدی صورت می‌پذیرد

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک ، ایرج شیخ‌زاده معاون برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات بانک توسعه تعاون در جلسه ارزیابی عملکرد مدیریت شعب استان البرز اظهار داشت: تحقق شاخص‌های مطلوب مالی و بانکی درگرو انجام صحیح عملیات بانکی، بازاریابی اصولی، تعامل دوجانبه با مشتریان امکان‌پذیر است.

 

وی افزود: هر موسسه مالی برای ادامه فعالیت به‌صورت اثربخش، نیازمند ارتقای سطح کارآمدی و بهره‌وری است و کلیه واحدهای استانی و شعب، سهم مشخصی در ایجاد کارنامه مثبت مالی بانک در بازه‌های زمانی گوناگون دارند.

 

معاون برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات بانک توسعه تعاون خاطرنشان کرد: نظام برنامه‌ریزی و ارزیابی عملکرد بانک، با آگاهی از تکالیف ملی، وضعیت شعب، مزیت منطقه‌ای، سابقه فعالیت‌ها، محصولات بانک و ابزارهای در اختیار واحدهای استانی و شعب، شاخص‌ها را در سطوح مختلف هدف‌گذاری نموده و به واحدهای استانی و شعب ابلاغ نموده‌اند.

 

شیخ‌زاده تصریح نمود: میزان تکالیف مشخص‌شده برای واحدهای استانی و شعب در تحقق مطلوب شاخص‌های تسهیلات پرداختی، تجهیز منابع، صدور ضمانت‌نامه و سایر شاخص‌ها نشان‌دهنده حداکثر هدف مورد انتظار نیست و درصورتی‌که همکاران شعب با آگاهی از ظرفیت‌های موجود در منطقه جغرافیایی تحت پوشش، زمینه‌ساز عملکردی فراتر از اهداف برنامه را فراهم نمایند، اقدام مهمی در راستای ارتقای سیستم برنامه و عملکرد بانک به اجرا درآورده‌اند.

 

وی با اشاره به نقش مهم ابتکار و خلاقیت همکاران در ارائه پیشنهادهای کارآمد به مشتریان حقیقی و حقوقی گفت: ارکان بازاریابی و اعتباری بانک در واحدهای ستادی و صف با ارائه گزینه‌های متنوع به مشتریان می‌توانند در تأمین نیاز واحدهای اقتصادی و همچنین ارتقای سطح عملیات بانکی واحد خود کوشا باشند.

 

امیر میرشفیعی رئیس اداره کل برنامه‌ریزی و مدیریت عملکرد بانک ضمن تبیین نحوه عملکرد استان البرز در نیمه ابتدایی سال جاری گفت: تسهیلات پرداختی استان طی این دوره بالغ‌بر 3700 میلیارد ریال و ارزش ضمانت‌نامه صادره نیز 650 میلیارد ریال بوده است.

 

علی غیاثی مدیر شعب استان البرز ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام‌شده گفت: برنامه ابلاغی به استان البرز تکلیف مهمی را به همکاران استان برای تحقق سهم بسزایی از موفقیت بانک مشخص نموده است و امید است با توجه به برخی کمبودها، با تلاش همکاران نتیجه مطلوبی در پایان سال جاری در استان به وقوع بپیوندد.

 

گفتنی است در این جلسه معاونین استان و همچنین روسای برخی شعب منتخب مطالبی را در خصوص مشکلات و ارائه راهکارها مطرح نمودند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied