شمانیوز
شما نیوز

جواد گلی ،رییس روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس: تامین بیش از ۵۰ درصد ارز نیمایی کشور

‬‏‪جواد گلی ،رییس روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس: تامین بیش از ۵۰ درصدی ارز نیمایی کشور رییس روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس در نشست صمیمانه با اصحاب رسانه و مطبوعات استان ایلام گفت: حمایت از رسانه‌های محلی استان ایلام...

جواد گلی ،رییس روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس: تامین بیش از ۵۰ درصد ارز نیمایی کشور

جواد گلی ،رییس روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس: تامین بیش از ۵۰ درصدی ارز نیمایی کشور

رییس روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس در نشست صمیمانه با اصحاب رسانه و مطبوعات استان ایلام گفت: حمایت از رسانه‌های محلی استان ایلام اولویت هلدینگ است و توسعه‌ی فرهنگی بدون توجه به رسانه و نیروی انسانی ماهر به‌دست نمی‌آید.


در این نشست که مهندس نجفی مدیرعامل و مدیران ستادی شرکت پتروشیمی ایلام نیز حضور داشتند، مهندس گلی با بیان اینکه تعامل دوسویه فصل مشترک رسانه‌ها با روابط عمومی هر دستگاهی است افزود:رسانه‌های استان و کشور اخبار امیدبخش حوزه پتروشیمی را بیش از پیش منتشر کنند.


وی در ادامه به نقش مهم و حیاتی شرکت هلدینگ خلیج فارس در تامین ارز کشور در سامانه نیما اشاره کرد و افزود: این شرکت بیش از ۵۰ درصد ارز نیمایی کشور را تامین می‌کند.


مهندس گلی با بیان اینکه تحریم‌های ناجوانمردانه ترامپ‌های خارجی و داخلی تاثیری در کاهش تولید مجتمع های پتروشیمی نداشته‌ بلکه در یک سال گذشته تولید محصولات پتروشیمی کشور نیز افزایش یافته است، تاکید کرد:همه در یک کشتی نشسته‌ایم و پتروشیمی ایلام و هلدینگ خلیج فارس بیش از پیش به همراهی و حمایت اصحاب رسانه نیازمند است.


وی به راه‌اندازی قریب‌الوقوع واحد الفین پتروشیمی ایلام به همراه واحدهای لردگان و بیدبلند اشاره کرد و ادامه داد: بهره‌برداری از این پروژه‌ها در دستور کار رئیس جمهور محترم، وزیر نفت و هلدینگ خلیج فارس بر اساس جدول زمان‌بندی در سال ۹۹ قرار گرفته‌اند و به زودی راه‌اندازی خواهند شد.
مدیر کل روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس در این نشست تاکید کرد: از جشنواره فصلی مطبوعات و تورهای خبری در شرکت پتروشیمی ایلام حمایت می‌کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied