شمانیوز
شما نیوز

جزئیات توزیع بسته های معیشتی نقدی

رئیس بنیاد مستضعفان جزئیات تخصیص ۲۳۰ میلیارد تومانی این بنیاد در چهارمین مرحله رزمایش کمک های مومنانه را تشریح کرد.

جزئیات توزیع بسته های معیشتی نقدی

به گزارش شمانیوز و به نقل از ایسنا، سید پرویز فتاح با اعلام خبر تخصیص حمایت ۲۳۰ میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان همزمان با چهارمین مرحله از رزمایش کمک های مومنانه اظهار کرد: بنیاد مستضعفان پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم مواسات، چهارمین مرحله از رزمایش کمک های مومنانه را آغاز کرد.

رئیس بنیاد مستضعفان ادامه داد: در مرحله نخست این رزمایش که همزمان با ماه مبارک رمضان کلید خورد، بنیاد مستضعفان ۶۲۰ هزار بسته معیشتی ۲۰۰ هزار تومانی را در سراسر کشور توزیع کرد و در مرحله دوم نیز با توجه به فشارهای اقتصادی و تورم، تامین و توزیع ۵۰۰ هزار بسته معیشتی ۳۰۰ هزار تومانی را متعهد شد.

وی اضافه کرد: همچنین در سومین مرحله این رزمایش که در دهه نخست ماه محرم اجرایی شد، ۵۰۰ هزار بسته معیشتی نقدی هرکدام به ارزش ۳۰۰ هزار تومان را میان اقشار کم برخوردار و نیازمند توزیع کرد.

فتاح با اشاره به توزیع ۵۰۰ هزار بسته معیشتی نقدی از سوی بنیاد مستضعفان در چهارمین مرحله از رزمایش کمک های مومنانه گفت: در این مرحله نیز ۵۰۰ هزار بسته نقدی ۳۰۰ هزار تومانی در مناطق مختلف همچون حاشیه تهران و کلانشهرها، مناطق هدف آبادانی و پیشرفت بنیاد مستضعفان، مناطق محروم و مرزی کشور و نقاطی از این دست، توزیع می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied