شمانیوز
شما نیوز

در نشست صمیمی با اصحاب رسانه ایلام مطرح شد

پتروشیمی‌ها بیش از ۵۰ درصد ارز سامانه نیما را تامین می‌کنند

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با بیان اینکه پتروشیمی ها بیش از ۵۰ درصد ارز سامانه نیما را تامین می‌کنند، گفت: علیرغم همه مشکلات و تحریم ها، پتروشیمی‌ها به تعهدات خود در بازگشت ارز به کشور عمل کردند و هلدینگ خلیج فارس در این میان حتی بیش از تعهد خود ارز به سامانه نیما عرضه کرد.

پتروشیمی‌ها بیش از ۵۰ درصد ارز سامانه نیما را تامین می‌کنند

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، جواد گلی در نشست صمیمانه با اصحاب رسانه که با حضور نجفی سمنانی مدیرعامل پتروشیمی ایلام و با رعایت پروتکل های بهداشتی شب گذشته در ایلام برگزار شد، گفت: حمایت از رسانه های بومی و محلی سیاست روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس است و باید با توانمند سازی رسانه های بومی به قوی‌تر و بهتر شدن جریان اطلاع رسانی کمک کرد.

وی افزود: رسانه‌های بومی با توجه به دسترسی مناسب به مدیران پتروشیمی و همچنین حضور و تاثیر گذاری مناسب در مناطق همجوار به شرط ارتباط موثر روابط عمومی‌ها با رسانه ها می‌توانند مردم را از فواید حضور پتروشیمی ها در مناطق مطلع کنند و همچنین مشکلات احتمالی را به گوش مدیران پتروشیمی برسانند.

گلی با انتقاد از برخی تلاش ها برای پمپاژ اخبار بد به مردم گفت: رسانه‌ها در شرایط امروز باید دستاوردهای فراوانی که در صنعت پتروشیمی رقم می‌خورد را به گوش مردم برسانند؛ درست است کشور تحت فشار و تحریم قرار دارد اما در همین فشار و تحریم صنعت پتروشیمی سربلند است و توانسته تولید خود را افزایش دهد.

مدیر روابط عمومی امور بین الملل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس اظهار داشت: در این شرایط هلدینگ خلیج فارس به عنوان بزرگترین تولید کننده و صادر کننده محصولات شیمیایی در ایران بیش از ۱۰ درصد بیشتر از سهم تکلیفی خود ارز به سامانه نیما عرضه کرده است.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام نیز با ارائه گزارشی از عملکرد این پتروشیمی در حوزه تولید و‌مسئولیت اجتماعی، گفت: در حالی که حداکثر ۶۶ درصد از نیروهای این پتروشیمی می‌بایست از مناطق همجوار یا استان ایلام باشند؛ امروز بیش از ۹۱ درصد از کارکنان پتروشیمی ایلام را افراد بومی تشکیل می‌دهند.

حسن نجفی سمنانی افزود: ما در پتروشیمی ایلام دو استراتژی پرورش پیمانکار بومی و همچنین توانمندسازی سایر صنوف و صنایع که می‌توانند به پتروشیمی خدمت یا کالا ارائه بدهند را در دستور کار قرار دادیم.

نجفی سمنانی با اشاره به این که بیش از ۶۰ درصد از محصولات پتروشیمی ایلام صادراتی است، گفت: خوشبختانه ۱۰۰ درصد ارز حاصل از صادرات را به کشور بازگردانده  و محصولات پتروشیمی ایلام با نام و برند پتروشیمی ایلام در بازارهای خارجی عرضه می شود.

مدیرعامل پتروشیمی ایلام همچنین با اشاره به را‌ه‌اندازی کامل این پتروشیمی در آینده بسیار نزدیک گفت: با تکمیل و راه‌اندازی این پتروشیمی بعد از سال ها در منطقه شاهد برکات زیادی انشالله برای منطقه خواهیم بود و ما هم از نظر اقتصادی و هم زیست محیطی تمام تلاش خود را برای خدمت به منطقه و حفظ و سلامت مردم و محیط زیست انجام می دهیم، لوح سبز سازمان محیط زیست به پتروشیمی ایلام خود مهر تاییدی است بر اهمیت دادن ما به محیط زیست.

نجفی خاطرنشان کرد: پتروشیمی ایلام همراه با سیاست‌های والدین خلیج فارس برنامه های ویژه ای برای مسئولیت اجتماعی بر اساس سیاست‌های ابلاغی هلدینگ خلیج فارس و تقویم تعریف شده برای این اقدامات دارد و در این مسیر تلاش خواهد کرد تا حداکثر خدمت را به دانش‌آموزان، خانواده‌ها و سایر گروه های هدف ارائه کند و بتواند گامی در راستای محرومیت زدایی و توانمندسازی در منطقه بردارد.

در این جلسه خبرنگاران مسائل مختلفی را با مدیران هلدینگ خلیج فارس و پتروشیمی ایلام مطرح کردند و با اشاره به دستاوردهای پتروشیمی ایلام خواستار همدلی مسئولان وکمک آنها به این پتروشیمی برای راه اندازی شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied