شمانیوز
شما نیوز

خبر خوش برای کسانی که سهام عدالت را نفروختند

در هفته‌ای که گذشت ارزش سهام عدالت نوسانی بیش از یک میلیون تومانی داشت و در نهایت ارزش این سبد حدود ۸۰۰ هزار تومان در این هفته رشد داشت.

خبر خوش برای کسانی که سهام عدالت را نفروختند

با شروع معاملات این هفته از بازار سهام در دو روز ابتدایی هفته ارزش سبد سهام عدالت حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رشد کرد و به کانال ۱۵ میلیون تومان بازگشت اما با ادامه روند معاملات هفته به دلیل نوسان منفی شاخص کل ارزش سبد سهام عدالت نیز افت کرد اما این افت قیمت چندان محسوس نبود.

نمادهای بانکی، فولاد، فملی و فارس بیشترین تاثیر را بر قیمت سهام عدالت دارند که در نیمه دوم هفته نمادهای بانکی و فلزی وضعیت خوبی در بازار سهام نداشتند و این موضوع باعث افت جزئی ارزش سهام عدالت شد.

سبد سهام عدالت قبل از اصلاح بازار بیش از ۲۰ میلیون تومان ارزش داشت اما بعد از اصلاح بازار سهام افت قیمت شدیدی را تجربه کرد و همچنین سهام عدالت در روز یکشنبه این هفته به بالاترین سطح قیمتی خود یعنی ۱۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید و بعد از روز یکشنبه روندی نزولی اما نه محسوس به خود گرفت.

هر چند سهامداران فعلا فقط مجاز به فروش ۶۰ درصد سهام عدالت خود هستند اما بسیاری از مردم که اقدام به فروش سهام عدالت خود کردند از واریزی‌های اندک کارگزاری‌ها شاکی هستند.

 

 
منبع: تجارت نیوز

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵۷ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied