شمانیوز
شما نیوز

بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از روند اجرایی پروژه های عمرانی سطح جزیره

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در ادامه روند بازدیدهای مستمر خود از پروژه های عمرانی، اقتصادی، گردشگری و... روز پنجشنبه (24 مهرماه) از چندین طرح عمرانی در سطح جزیره بازدید کرد.

بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از روند اجرایی پروژه های عمرانی سطح جزیره

به گزارش شمانیوزبه نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، حمیدرضا مومنی در این بازدیدها که با حضور جمعی از معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد قشم برگزار شد، در جریان روند اجرایی و پیشرفت فیزیکی این طرح های عمرانی قرار گرفت و برای تسریع روند اجرای آنها دستورات لازم را صادر کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در نخستین برنامه از بازدیدهای روز پنجشنبه خود، با حضور در محل پیش بینی شده جهت احداث میدان هنگام در جریان جزئیات پیشرفت فیزیکی این طرح قرار گرفت و بر ضرورت تسریع در روند اجرایی این طرح عمرانی شهر قشم تاکید کرد.

بازدید از روند اجرایی طرح تعریض و تبدیل جاده به بلوار ورودی روستای دفاری جزیره قشم جهت اتصال جاده ساحل جنوبی به ساحل شمالی جزیره قشم مرحله دوم بازدیدهای مومنی و هیات همراه بود. مطابق تفاهم نامه امضا شده برای این طرح، قرار است خاکریزی این طرح توسط شورای اسلامی دفاری صورت گرفته و آسفالت، جدول گذاری، فضای سبز و روشنایی این پروژه از سوی سازمان منطقه آزاد قشم انجام شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به همراه جمعی از معاونین و مدیران این سازمان در ادامه از مراحل زیرسازی صورت گرفته در محل احداث جاده و اصلاح مسیر دسترسی به سمت جزایر ناز که توسط پیمانکاران محلی جزیره قشم مراحل مطالعاتی و آماده سازی را طی می کند، بازدید کردند.

در ادامه این برنامه، برج مراقبت جدید به ارتفاع 37 متر، ساختمان تکنیکال بلک در دو طبقه و اقدامات جانبی در فضای بیرونی برج و ساختمان فرودگاه بین المللی قشم و همچنین مراحل تکمیل آسایشگاه نیروهای حفاظت فیزیکی فرودگاه مورد بازدید بازدید مومنی و همراهان قرار گرفت.

بازدید از مراحل خاکریزی و آسفالت صورت گرفته در روستای جیجیان و همچنین بررسی وضعیت جهت انجام عملیات عمرانی و خاکریزی مسیر دسترسی میان روستای جیجیان به روستای کوشه بخش دیگری از برنامه بازدیدهای روز پنجشنبه بود. اجرای این طرح ها، در راستای عمل به تفاهم نامه میان سازمان منطقه آزاد قشم و بنیاد مسکن و با مشارکت دهیاری انجام خواهد شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در ادامه از عملیات آسفالت صورت گرفته جاده دسترسی و همچنین معابر در روستای پی پشت بازدید کرد و همچنین دستورات داد درخواست دهیاری این روستا جهت احداث تجهیزات روشنایی در این مسیر توسط مدیریت های مربوط به آن مورد بررسی قرار گیرد.

مومنی و هیات همراه در آخرین مرحله از بازدیدهای روز پنجشنبه خود از پروژه ها و طرح های عمرانی سطح جزیره قشم از عملیات تعریض، آسفالت و اصلاح هندسی برخی از نقاط حادثه خیز واقع در مسیر میان شهر درگهان تا روستای لافت و همچنین مسیرهای دسترسی به اسکله کاوه و لافت بازدید کرد.

انجام این پروژه ها و طرح های عمرانی در راستای انجام ماموریت سازمان منطقه آزاد قشم در جهت ارتقا خدمات به ساکنان و گردشگران جزیره قشم اجرایی می شود. اصلاح یا حذف نقاط پر حادثه در جاده های قشم می تواند تاثیر بسزایی در ارتقای ایمنی و کاهش حوادث ترافیکی داشته باشد. نیروهای معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم نیز در تلاش هستند تا این امر به صورت علمی و مبتنی بر اصول جهانی و متناسب با اقلیم و شرایط این جزیره انجام شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied