شمانیوز
شما نیوز

برگزاری شورای اطلاع رسانی بازار سرمایه در بورس تهران

شورای اطلاع رسانی بازار سرمایه صبح امروز 27 مهرماه در محل ساختمان بورس تهران واقع در سعادت آباد با محوریت فرهنگ سازی، ارتقای دانش مالی و آموزش برگزار شد.

برگزاری شورای اطلاع رسانی بازار سرمایه در بورس تهران

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بورس تهران، دکتر امیرحامد رضایی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل بورس تهران با بیان مطلب فوق گفت:  صبح امروز مورخ 27 مهرماه 99، شورای اطلاع رسانی بازار سرمایه با حضور دکتر سیاوش وکیلی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس و اوراق بهادار،  بهنام بهزاد فر مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی ، روح الله دهقان مدیرعامل شرکت مدیرت فناوری و مدیران روابط عمومی ارکان بازار سرمایه در محل ساختمان جدید بورس تهران واقع در سعادت آباد برگزار شد و موضوعات فرهنگ سازی، ارتقای دانش مالی و آموزش مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین با برنامه ریزی های صورت گرفته و هم افزایی ارکان بازار سرمایه و صدا و سیما، شبکه ایران کالا اطلاع رسانی از بازار سرمایه را برعهده گرفته است و برنامه پیش گشایش به طور اختصاصی به بررسی و اطلاع رسانی از بازار سرمایه می پردازد.

می توان امیدوار بود با تشریک مساعی ارکان بازار سرمایه و برگزاری دوره های آموزشی و هم افزایی صدا و سیما، دانش مالی عموم جامعه افزایش یابد و مردم با آگاهی بیشتر در بازار سرمایه اقدام به سرمایه گذاری کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied