شمانیوز
شما نیوز

دستور قاطع مدیرعامل منطقه آزاد قشم برای پیگیری حادثه شرکت صبا شهر سوزا

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم ضمن تسلیت به مناسبت فوت کارگران زحمتکش شاغل در شرکت صبا (پودر ماهی) واقع در شهر سوزا در دستوری به مدیریت کار، تعاون و رفاه اجتماعی و مدیریت صنعت، معدن و تسهیل تولید این سازمان خواستار پیگیری فوری موضوع و بررسی چگونگی علت حادثه جان باختن این جوانان شد.

دستور قاطع مدیرعامل منطقه آزاد قشم برای پیگیری حادثه شرکت صبا شهر سوزا

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، حمیدرضا مومنی در دستوری خطاب به مدیریت کار، تعاون و رفاه اجتماعی و مدیریت صنعت، معدن و تسهیل تولید این سازمان خواستار پیگیری فوری علت و معرفی عوامل حادثه تلخ مرگ چند جوان در کارخانه صبا (پودر ماهی) شد.

وی ادامه داد: درخصوص علت و عوامل و مسببین حادثه ناگوار روی داده در کارخانه پودر ماهی شهر سوزا، بلافاصله اقدامات و تحقیق و تفحص لازم را انجام داده و ضمن اعلام مقصرین، نتیجه و گزارش آن را در اسرع وقت ارائه نمایید.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: با لحاظ نمودن مسائل قانونی جهت ارائه به مراجعه قضایی و بدون چشم ‌پوشی باید مشخص و اعلام شود که در اهمال صورت گرفته در مساله امنیت جانی کارکنان این کارخانه، کدام افراد و تجهیزات غیراستاندارد و غیرایمن مقصر بوده اند.

مومنی ضمن تسلیت به خانواده آن جوانان و ابراز همدری با بازماندگان، خاطرنشان کرد: جان انسان ها و امنیت آنان به ویژه جوانان در محیط اشتغال آنها برای ما، بالاترین درجه اهمیت را دارد و این حادثه بسیار موجب تأثر عمیق گردیده است.

وی در پایان تاکید کرد: تا رسیدن به نتیجه و معرفی مقصرین به مراجع قضایی و برخورد با هرگونه سهل‌‌انگاری، پیگیر این موضوع بوده و از هیچ گونه خطا و قصوری در این مورد نخواهم گذشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied