شمانیوز
شما نیوز

معاون وزیر و رئیس جدید ایدرو معارفه شد

مراسم معارفه معاون وزیرصمت و رئیس جدید هیات عامل سازمان گسترش ونوسازی صنایع ایران و تکریم سرپرست سابق ایدرو با حضور معاونان امور صنایع و طرح و برنامه وزارت صمت در محل این سازمان برگزار شد.

معاون وزیر و رئیس جدید ایدرو معارفه شد

به گزارش شمانیوز به نقل از ایدرونیوز ؛ محسن صالحی نیا در این مراسم  برنامه ها و  محورهای جدید فعالیت های ایدرو  را تشریح  کرد. امیر بیات سرپرست سابق ایدرو نیز در گزارشی  اهم  اقدامات صورت گرفته در  سال ۹۸  را تشریح کرد.

در این مراسم همچنین رئیس مرکز حراست وزارت صمت، اعضای هیئت عامل و مدیران سازمان گسترش، مدیرعامل ایران خودرو، مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی، معاونان و مدیران سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی و برخی از مدیران عامل شرکتهای تابعه ایدرو حضور داشتند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت روز گذشته  در حکمی  محسن صالحی نیا را به عنوان  معاون وزیر و رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران منصوب  و ابراز امیدواری کرد در چارچوب مفاداساسنامه و شرح وظایف محول و سیاست‌های دولت تدبیر و امید نسبت به انجام ماموریت های سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و به‌کارگیری حداکثر توان اقدام شود.

صالحی‌نیا  دانش‌آموخته کارشناسی مهندسی صنایع و دارای دانشنامه کارشناسی ارشد مهندسی صنایع از دانشگاه علم و صنعت ایران و  از مدیران ارشد و با تجربه کشور است. 

سوابق اجرایی و مدیریتی وی بیانگر ارتباط تنگاتنگ تخصص علمی  صالح نیا با صنایع کشوراست. 

صالحی‌نیا​ ، سمت های مدیرکلی صنایع ماشین‌سازی و نیروی محرکه وزارت صنایع و معادن، ریاست هیات مدیره ایران خودرو، عضو هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو)، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور صنایع و معاون وزیر و رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک صنعتی  را در کارنامه شغلی خود دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied