شمانیوز
شما نیوز

هدایای ویژۀ ایرانسل به مناسبت چهاردهمین سالروز راه‌اندازی شبکۀ تلفن‌همراه ایرانسل

در آستانۀ فرارسیدن ۲۹ مهرماه، سال‌روز راه‌اندازی شبکۀ تلفن‌همراه ایرانسل و به‌پاس قدردانی از همراهی مشترکان، به رسم هر سال، هدایای ویژۀ ایرانسل برای تمامی مشترکان ایرانسل اعلام شد.

هدایای ویژۀ ایرانسل به مناسبت چهاردهمین سالروز راه‌اندازی شبکۀ تلفن‌همراه ایرانسل

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی ایرانسل، ۲۹ مهرماه ۱۳۹۹ مصادف با سال‌روز راه‌اندازی شبکۀ تلفن‌همراه ایرانسل است و اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، امسال چهارده‌ساله خواهد شد. به همین مناسبت و به‌پاس قدردانی از همراهی تمام مشترکان، ایرانسل بسته‌های متنوعی از به‌روز‌ترین خدمات دیجیتال، مبتنی بر سرویس‌های محتوایی و آموزشی را به کاربران، هدیه خواهد داد. این هدایا از روز ۲۹ مهرماه ۱۳۹۹ و همزمان با سال‌روز راه‌اندازی شبکۀ تلفن‌همراه ایرانسل فعال می‌شوند.

اولین و تنها اپراتور ارائه دهندۀ اینترنت نسل 5 (5G) در ایران، به مناسبت ورود به پانزدهمین سال خدمت‌رسانی در عرصۀ ارتباطی کشور، از بامداد سه‌شنبه ۲۹ مهرماه ۱۳۹۹ به مدت یک هفته، دسترسی به محتواهای ارائه شده در «تلویزیون اینترنتی لنز» را برای تمامی مشترکان رایگان کرده است.

همچنین از این تاریخ، یک ماه اشتراک رایگان استفاده از «پلتفرم داناپلاس»، برای بهره‌گیری از خدمات آموزش آنلاین این پلفترم، در اختیار تمامی کاربران ایرانسل، قرار خواهد گرفت.

ایرانسل در ادامۀ هدایای ویژه‌ای که به مناسبت چهاردهمین سال‌روز راه‌اندازی خود در نظر گرفته است، اشتراک بخش فیلم‌ و موسیقی دیجیتال استور «چارخونه» را از بامداد ۲۹ مهرماه ۱۳۹۹ به مدت ۲۴ ساعت، به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار داده و برای دوستداران کتاب‌های صوتی این پلتفرم نیز، ۵۰ درصد تخفیف در همین روز درنظر گرفته است.

به همین مناسبت، دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل در نشستی خبری، با حضور جمع معدودی از اهالی محترم رسانه که پیش از این تمایل خود را اعلام کرده‌اند (با حفظ تمامی پروتکل‌های بهداشتی)، در ساختمان مرکزی ایرانسل و جمع گسترده‌تری از اصحاب رسانه، به صورت آنلاین از بستر تلویزیون اینترنتی لنز و پلتفرم دانا پلاس، از ساعت 10 صبح روز سه شنبه 29 مهرماه، گفت‌وگو می‌کنند و به سؤالات خبرنگاران پاسخ می‌دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • مریم

    پس چرا برای من رایگان نشده