شمانیوز
شما نیوز

معارفه مدیر عامل جدید شرکت سرمایه گذاری امید

مدیر عامل جدید شرکت سرمایه گذاری امید: حضور در کنار مدیران تلاشگر عرصه تولید و تجارت فرصت مغتنمی برای خدمت به کشور است.

 معارفه مدیر عامل جدید شرکت سرمایه گذاری امید

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک سپه؛ دکتر حسین مدرس خیابانی مدیر عامل جدید شرکت سرمایه گذاری امید با تشکر از حسن اعتماد وزیر اقتصاد، مدیر عامل بانک سپه و اعضای هیأت مدیره اظهار داشت: تجربه حضور در کنار مدیران تلاشگر عرصه تولید و تجارت فرصت مغتنمی برای خدمت به کشور است.

وی با اشاره به سوابق کاری خود تصریح کرد: بیش از نیمی از سوابق کاری ام در وزارت صنعت و مجموعه بازرگانی قدیم سپری شده است و بخشی دیگری را نیز در بنگاه های اقتصادی مربوط به حوزه های صنعتی و معدنی انجام وظیفه کردم و امیدوارم این تجارب در مجموعه جدید کارایی داشته باشد.

دکتر مدرس خیابانی بر ضرورت حفظ نقاط قوت و اصلاح نقاط ضعف مجموعه امید تاکید و خاطرنشان کرد در این مسیر نیازمند یاری همه مدیران ارزشی بانک و مجموعه امید هستیم . 

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری امید افزود: همه تلاش ما این است تا بتوانیم با استفاده ازظرفیت های موجود و در چارچوب سیاست های نظام ،تولید را حفظ کنیم و در بخش اشتغال نیز با توجه به شرایط کشور بتوانیم در جهت جهش تولید و حفظ اشتغال پایدار نقش آفرین باشیم.

وی خاطرنشان کرد: تکلیف اصلی من حفظ حقوق صاحبان سهام و رأس آن بانک سپه با رعایت موازین حقوق سایر ذینفعان است که حتماً در چارچوب ضوابط، ابلاغیه ها و سیاست های بانک سپه، مدیر عامل و اعضای هیأت مدیره انجام خواهد شد.

دکتر مدرس خیابانی اظهار داشت : با توجه به اینکه بخش تولید در حال حاضر متکفل تامین درآمدهای ارزی کشور نیز است این پتانسیل در شرکتهای زیرمجموعه شرکت سرمایه گذاری امید وجود دارد تا درآمدهای ارزی خوبی برای کشور حاصل کنند و با تامین حقوق همه ذینفعان در چارچوب ضوابط و سیاستهای بانک و سیاستهای اصلی نظام در پیشبرد اهداف کشور سهیم باشند .

وی در خاتمه عنوان کرد: از اینکه در یک مجموعه جدید می خواهم کسب تجربه کنم و باز هم بیاموزم خدا را شاکرم و امیدوار هستم در پیشگاه پروردگار، کسانی که به من اعتماد کردند و مردم رو سفید شوم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied