شمانیوز
شما نیوز

در نشست ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی استان مطرح شد؛

آمادگی کامل گل‌گهر در جهت حمایت از قطعه‌سازان و صنعتگران استان

نشست ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی استان کرمان، صبح امروز، به میزبانی دادگستری استان برگزار شد.

آمادگی کامل گل‌گهر در جهت حمایت از قطعه‌سازان و صنعتگران استان

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، این نشست با محوریت بررسی راهکارهای کمک به قطعه‌سازان استان کرمان با حضور حجت‌الاسلام و‌المسلمین علیدادی سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمان، آقایان؛ دکتر موحد رئیس‌کل دادگستری استان، سالاری، دادستان عمومی و انقلاب استان، آبیار، مدیرکل بازرسی استان و نمایندگان ارگان‌های نظارتی و قطعه‌سازان و مدیران و نمایندگان شرکت‌های بزرگ معدنی استان برگزار شد.

در این نشست ضمن ارائه و بررسی راهکارهای لازم به منظور کمک به قطعه‌سازان استان، مدیران و نمایندگان شرکت‌های بزرگ معدنی به ارائه پیشنهادات لازم و همچنین بیان مشکلات و موانع موجود در این حوزه کاری پرداختند.

رئیس‌کل دادگستری استان نیز در این نشست گفت: دستگاه قضایی استان کرمان بر مبنای تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی و ریاست قوه‌قضاییه درصدد حمایت همه‌جانبه و قانونی از سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان به منظور ایجاد اشتغال است و انتظار این مجموعه از مدیران اجرایی نیز همگامی در مسیر حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری می‌باشد.

شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، آمادگی کامل خود را در جهت حمایت از قطعه‌سازان و صنعتگران استان اعلام و ضمن مطرح کردن مشکلات موجود در زمینه کیفیت، قیمت، زمان تحویل و مباحث قانونی مربوط به انتخاب پیمانکاران، پیشنهادهایی را به منظور کمک به این حوزه ارائه نمود.

شایان ذکر است، گل‌گهر به عنوان یکی از شرکت‌های موفق در حوزه بومی‌سازی و ساخت قطعات تاکنون ۱۲۰ هزار کدقطعه برای بومی‌سازی ایجاد کرده و تاکنون ۹۰ هزار قطعه (۷۵ درصد) بومی‌سازی شده است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied