شمانیوز
شما نیوز

به میمنت فرا رسیدن ماه ربیع الاول، رکورد تولید در مهرماه شکسته شد

افزایش ۱۰۰ هزار دستگاهی تولید ایران خودرو

گروه صنعتی ایران خودرو موفق شده با مدیریت منابع در شرایط تحریم های بین المللی و شیوع بیماری کرونا، به شعار جهش تولید، جامه عمل بپوشاند. تولید این خودروساز در هفت ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش حدود ۱۰۰ هزار دستگاهی را تجربه کرده است.

افزایش ۱۰۰ هزار دستگاهی تولید ایران خودرو

به گزارش شمانیوز به نقل از ایکوپرس؛ گروه صنعتی ایران خودرو از ابتدای امسال تا روز پایانی مهرماه، رشد ۵۵ درصدی تولید نسبت به مدت مشابه سال گذشته را به ثبت رسانده است. در این بازه زمانی بیش از ۲۷۸ هزار دستگاه خودرو تولید شده که حدود ۱۰۰ هزار دستگاه بیش‌تر از مدت مشابه سال گذشته است.

این دستاورد در شرایط جنگ اقتصادی توفیق مهمی در صنعت خودروسازی کشور است و همراهی زنجیره تامین و همدلی مدیران و مجموعه کارگران سبب شده تا ایران خودرو بتواند شرایط تحریمی را به نفع خود تغییر دهد.

رونق تولید در شرایطی ایجاد شده که تولید ایران خودرو در سال ۹۷ و اوایل سال ۹۸ افت قابل ملاحظه ای یافته بود و از نیمه‌ سال گذشته دوباره اوج گرفته است.

شیوع بیماری کووید ۱۹ از جمله موانع و مشکلاتی بوده که در ایران خودرو به بهترین شکل مدیریت شده و ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی، چرخ خطوط تولید به دست توانمند کارگران با قدرت می‌چرخد.

یقینا ادامه روند فعلی، حفظ تولید و دستیابی به اهداف تعیین شده در سال جهش تولید، نیازمند اتخاذ تدابیر لازم از سوی نهادها و سازمان‌های حامی در تامین نقدینگی، تخصیص ارز و رفع موانع موجود در تولید خواهد بود. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied